• Home
  • >
  • زندگی
  • >
  • نقش و تاثیر دارچین بر کاهش دمای بدن

نقش و تاثیر دارچین بر کاهش دمای بدن

پیام جوان: همانطور که می‌دانید دارچین فواید زیادی برای سلامتی دارد. تحقیقات نشان می‌دهند گیاه دارویی دارچین، می‌تواند دمای بدن را هم کاهش دهد.

به گزارش فرتاک، با توجه به تحقیقات انجام شده و گزارشات دانشگاه RMIT دارچین می‌تواند بدن را تا دو درجه خنک نماید. این تحقیقات اثرات دارچین را بر روی دیواره معده بررسی نموده و به این نتیجه رسیده‌اند که دارچین می‌تواند دیواره معده را به صورت یک پارچه پوشش دهد.

در بررسی آزمایشگاهی بر روی خوک‌ها، متوجه شده‌اند، چنانچه خوک در محیط بسته اتاق و سربسته تغذیه کند، ‌گاز CO2 در معده او افزایش می‌یابد و با اضافه نمودن دارچین به خوراک او می‌تواند شاهد کاهش ترشح اسید معده و پپسین باشیم.

هنگامی که خوک‌ها گرم می‌شوند و حرارت بدن آنها بالا می‌رود، با اضافه کردن دارچین به خوراک آنها بدن آنها را می‌تواند سرد کرد و این مسئله در سلامت بدن آنها بسیار سودمند می‌باشد محققین معتقدند در مجموع دارچین می‌تواند بدن را تا ۲ درجه سرد کند.

بر اساس گزارشات داده شده خوردن غذا و در پی آن عمل هضم می‌تواند باعث ایجاد گازهای مختلفی در روده بشود.

می‌توان با اضافه نمودن دارچین به غذاهایمان حجم این گازها را در روده و معده کاهش داد و به این ترتیب به سلامت خود کمک نمائیم شاید برایتان جالب باشد، که بدانید در کشورهای گرمسیری به غذاهای خود دارچین اضافه می‌کنند تا دمای بدن خود را پایین آورند تا تحمل گرما برایشان راحت‌تر باشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۴هزار و ۴۷۰ بیمار جدید کووید-۱۹ در ایران شناسایی شدند

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان