آتش بازی ایمن و سالم در شهرهای منتخب Bay Area برای روز چهارم جولای

پیام جوان: به گزارش ان بی سی بی اریا، در برخی از شهرهای Bay Area در روز چهارشنبه، وسایل اتش بازی ایمن (بی خطر فیزیکی) به فروش می‌رسند. در نظر داشته باشید حتی در شهرهایی هم که استفاده از وسایل اتش بازی برای تاریخ ۴ جولای قانونی بوده، قوانین و سختگیری‌هایی وجود (خواهد) داشت.

با فاصله‌ی یک هفته‌ای از تعطیلات ۴ جولای، در برخی اژ شهرها، شرکت‌های دارای مجوز اقدام به فروش وسایل آتش بازی ایمن می‌کنند.

یکی از این شهرها Dublin است. در این شهر، ۱۵ غرفه فروش لوازم آتش بازی قانونی تدارک دیده شده است. به دلیل وجود سختگیری‌ها، در Dublin، شما می‌توانید از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب روز ۴ جولای اقدام به استفاده از وسایل اتش بازی ایمن خود بکنید. همچنین مکان استفاده از این اقلام باید یا در خانه ای مستقل باشد و یا در چهار پارک تعیین شده از قبیل: Shannon Park, Dublin Sports Grounds, Alamo Creek Park و Emerald Glen Park مورد استفاده قرار بگیرند.

باقی شهرهای Bay Area که اجازه استفاده از وسایل آتش بازی ایمن را داده‌اند از قبیل Union City, Newark, Gilroy, San Bruno, Pacifica, Rio Vista, Suisun City, Dixon و Cloverdale هستند.

در این روز، پلیس برای برهم زدن آتش بازی‌های غیر قانونی و ایجاد جریمه‌های سنگین نقدی و حتی فرستادن تخطی گران قانون به زندان حاضر می‌باشد.

هیچ گونه اتش بازی، حتی آن دسته از آتش بازی هایی که ایمن تلقی شده اند، اجازه استفاده در مکان های زیر را ندارند!

۱٫ سکونتگاه های تهبه شده برای چند خانواده (MDU)
۲٫ پارک هایی که توسط شهر مشخص نشده اند
۳٫ مدارس
۴٫ مشاغل (کسب و کارها)
۵٫ هرگونه ساختمان، سازه، بنا، زمین، پارک، فضای باز، تاسیسات شهری و خودرویی که توسط شهر، خریداری یا به اجاره گذاشته شده است.

  حمایت وزیر دفاع ایالات متحده از عملیات اسرائیل برای بازگرداندن امنیت و ایمنی

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان