قیمت سکه تمام در سرازیری بازار

پیام جوان: به گزراش اقتصادنیوز، حلقه اخبار و گمانه زنی های سیاسی در چند وقت اخیر روز به روز تنگ تر می شود و همین امر باعث شده قیمت سکه تمام در سرازیری قرار بگیرد. فلز گران بهای داخلی شب گذشته در معاملات نقدی در محدوده ۲۸ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان به فروش رسید که نسبت به روز گذشته تقریبا ۳۰۰ هزار تومان کاهش را نشان می دهد.

فعالان بازار معتقدند فلز گران بهای داخلی در شرایط کنونی به مرز حساسی برگشته و در صورتی که بازار سکه در اولین روز هفته شاهد قدرت نمایی معامله گران کاهشی باشد احتمال عقب نشینی تا مرز ۲۸ میلیون تومان وجود دارد. معامله گران قدیمی بازار باور دارند در صورتی که مرز مقاومتی ۲۸ میلیون تومان هم از دست برود احتمال ریزش تا سطح ۲۷ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان وجود دارد.

بررسی ها نشان می دهد دلار در معاملات پشت خطی دیشب کمتر کسی تمایل به به خرید و فروش دلار داشته و اسکناس آمریکایی تقریبا رنج شد؛برخی از سکه بازان معتقدند در صورتی که در اولین روز تیر ماه بازیگران ارزی از مرز ۴۸ هزار و ۸۰۰ تومان حمایت کنند این امر ممکن است قدرت کاهشی های بازار سکه را تا حدودی کنترل کند. با این حال عده ای دیگر می گفتند که لبخند دیپلماسی به بازار سکه باعث شده کمتر کسی دست به خرید برند و در صورتی که سیگنال های جدید و مثبتی از عمان، قطر و کویت به تهران مخابره شود احتمال فشار فروش بیشتر خواهد شد.

  تاثیر تحولات نظامی - سیاسی خاورمیانه بر بازار سکه و ارز ایران

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان