• Home
  • >
  • اخبار کالیفرنیا
  • >
  • بایدن میزبان گروهی از رهبران شرکت‌های فناوری با موضع هوش مصنوعی در سن فرنسیسکو خواهد بود

بایدن میزبان گروهی از رهبران شرکت‌های فناوری با موضع هوش مصنوعی در سن فرنسیسکو خواهد بود

پیام جوان: به گزارش فاکس ۴۰، جو بایدن روز سه شنبه گروهی از رهبران فناوری را برای بحث در مورد هوش مصنوعی گرد هم خواهد آورد.

دولت بایدن به دنبال کشف چگونگی تنظیم حوزه نوظهور هوش مصنوعی است و به دنبال راه هایی برای پرورش پتانسیل آن برای رشد اقتصادی و امنیت ملی و محافظت در برابر خطرات بالقوه آن است. بایدن قصد دارد با هشت کارشناس از دانشگاه ها و گروه های مدافع دیدار کند.

ظهور ناگهانی ربات چت هوش مصنوعی ChatGPT و سایر ابزارها، سرمایه گذاری در این بخش را آغاز کرده است. ابزارهای هوش مصنوعی می‌توانند متن، موسیقی، تصاویر و کدهای کامپیوتری شبیه انسان بسازند. این شکل از اتوماسیون می تواند بهره وری کارگران را افزایش دهد، اما کارشناسان نسبت به آسیب های متعدد آن نیز هشدار می دهند. این فناوری می تواند برای جایگزینی کارگران مورد استفاده قرار گیرد و باعث اخراج کارگران شود.

به گفته کاخ سفید، دفتر جف زینتز، رئیس دفتر کاخ سفید در حال توسعه مجموعه‌ای از اقداماتی است که دولت فدرال می‌تواند طی هفته‌های آینده در رابطه با هوش مصنوعی انجام دهد. مقامات ارشد علاوه بر کار روزانه آژانس های فدرال، هفته ای دو تا سه بار در مورد این موضوع ملاقات می کنند. همچنین دولت از شرکت های خصوصی برای رسیدگی به خطرات احتمالی هوش مصنوعی مشورت می خواهد.

بایدن روز سه شنبه در هتل Fairmont در سن فرنسیسکو با تریستان هریس، مدیر اجرایی مرکز فناوری انسانی دیدار می کند. جیم استایر، مدیر عامل شرکت Common Sense Media; و جوی بولاموین، بنیانگذار لیگ عدالت الگوریتمی نیز در این دیدار حضور دارند.

  بارش برف و باران بیشتر از شنبه تا سه شنبه در سرتاسر کالیفرنیای شمالی

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان