• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • هری کین، بهترین جانشین برای کیلیان امباپه در پی اس جی؟

هری کین، بهترین جانشین برای کیلیان امباپه در پی اس جی؟

پیام جوان: به گزارش ورزش سه، کیلیان امباپه به نظر حداکثر یک فصل دیگر برای پی اس جی بازی خواهد کرد و حتی احتمال فروش او در این تابستان نیز وجود دارد. امباپه اخیرا با ارسال نامه ای به باشگاه اعلام کرد که بند تمدید قراردادش را فعال نخواهد کرد و فصل بعد جدا می‌شود. نامه‌ای که مدیران باشگاه را خشمگین کرد و به وی اطلاع داده اند که یا قراردادش را تمدید می‌کند یا همین تابستان باید برود. کیلیان ولی در دو مصاحبه اخیر خود تاکید کرد که تا پایان قراردادش خواهد ماند.

امروز لوپاریزین ادعا کرد که پی اس جی از حالا برای تقویت خط حمله خود به جمع بندی نهایی رسیده و قصد جذب هری کین را دارند. الخلیفی در این مورد حتی با لوئیس انریکه (مربی احتمالی فصل بعد پاریسی ها) نیز حرف زده است. پی اس جی ابتدا قصد جذب کولو موآنی و ویکتور اوسمین را داشت ولی خرید هر دو به دلیل رقم بالای انتقالشان دشوار است اما شرایط برای کین که یک سال دیگر با تاتنهام قرار دارد، متفاوت است.

گفته می شود تاتنهام مشکلی با فروش هری کین به یک باشگاه غیرانگلیسی ندارد ولی او را هرگز به باشگاه‌های انگلیسی واگذار نخواهد کرد. رئال مادرید نیز هری کین را می‌خواست ولی به دلیل سن بالای او و اینکه باشگاه امیدوار به جذب امباپه است، از خرید او منصرف شدند.

  پی اس جی قصد دارد دمبله را جایگزین امباپه کند

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان