• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • آمار نا امیدکننده FIVB از تیم ایران در هفته اول لیگ ملت ها

آمار نا امیدکننده FIVB از تیم ایران در هفته اول لیگ ملت ها

پیام جوان: به گزارش ورزش سه، تیم ملی والیبال ایران نسبت به سال گذشته عملکرد بدتری را در هفته اول لیگ ملت ها به نمایش گذاشت و با سه باخت و تنها یک برد مقابل چین به کار خود پایان داد. البته این امیدواری وجود دارد که همچون پارسال شرایط از هفته دوم به بعد تغییر کند.

یکی از مهمترین ضعف های تیم ملی والیبال که در هفته اول به وضوح قابل مشاهده بود به پست پاسور اختصاص داشت. تیم بهروز عطایی به وضوح در این پست ضربه خورد و مهاجمان تیم ملی نتوانستند به بهترین شکل تغذیه شوند.

حالا آماری از سوی فدراسیون جهانی والیبال منتشر شده که این موضوع را کاملا تایید می‌کند؛ جایی که نام هیچ یک از پاسور های تیم ملی والیبال ایران یعنی محمد طاهر وادی و جواد کریمی در بین ١٠ بازیکن برتر این پست در هفته اول مشاهده نمی شود؛ وادی که سال گذشته عملکرد بدی در لیگ ملت ها نداشت و جواد کریمی هم که نشان داده از استعداد خوبی برخوردار است اما از نظر بدنی در بهترین فرم خود به سر نمی‌برد.

بدون شک برای موفقیت در ادامه لیگ ملت ها تیم ملی به عملکرد متفاوتی از پاسور های خود نسبت به هفته اول نیاز دارد و باید دید که آیا جواد کریمی و محمد طاهر وادی این خلا هفته اول را جبران می‌کنند یا خیر.

  صفحه اینستاگرام FIVB یک‌ بار دیگر اسماعیل‌نژاد را مورد توجه قرار داد

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان