پلیس SF اسلحه‌های گرم غیرقانونی را توقیف و مظنونان را دستگیر کرد

پیام جوان: به گزارش کرون ۴، اداره پلیس سانفرانسیسکو همچنان به دستگیری های مربوط به حادثه ۲۳ ژانویه که در آن یک افسر هنگام تلاش برای بازداشت یک مظنون، اسپنسر هانسن-موکوملا، هدف گلوله قرار گرفت، ادامه می دهد.

بازرسان توانستند تامین کننده اسلحه هانسن-موکوملا را کریگ بولاند از سانفرانسیسکو شناسایی کنند. به گفته پلیس، حکم بازرسی از محل سکونت این مرد ۳۹ ساله در منطقه ۶۰۰ خیابان گرین اخذ شد.

در ۳۰ می، افسران بولاند را به همراه مرد دیگری به نام خوزه ریس از سانفرانسیسکو در منطقه نزدیک خیابان گرین پیدا کردند و آنها را بازداشت کردند. پلیس گفت که یک اسلحه گرم و یک خشاب اضافی نزد ریس پیدا شده است.

همچنین در محل اقامت آنها، چندین سلاح گرم غیرمجاز شامل یک اسلحه به سبک AR-15، یک تفنگ تبدیل شده به تمام اتوماتیک، اسلحه تهاجمی AK-47، تپانچه تهاجمی و سایر اسلحه های گرم وجود داشت.

SFPD گفت که پلیس در این محل، همچنین لوازم جانبی سلاح گرم، مهمات و سایر شواهد مربوط به تحقیقات تیراندازی را پیدا کرده است.

بولاند به اتهامات متعدد مربوط به نگهداری غیرقانونی اسلحه دستگیر و محاکمه شد. پلیس گفت که ریس به اتهام حمل اسلحه گرم مخفی در یک وسیله نقلیه و حمل اسلحه گرم در ملاء عام دستگیر و محاکمه شد.

  حاشیه‌های نشان دادن پرچم نازی در کلاس درس در ساکرامنتو

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان