• Home
  • >
  • اخبار کالیفرنیا
  • >
  • برنامه‌ی توقف پرداخت وام های دانشجویی، در اواخر آگوست به پایان می‌رسد

برنامه‌ی توقف پرداخت وام های دانشجویی، در اواخر آگوست به پایان می‌رسد

پیام جوان: به گزارش ان بی سی بی اریا، پس از سه سال، توقف پرداخت وام های دانشجویی در دوران همه گیر در اواخر آگوست به پایان می رسد.

ممکن است وسوسه انگیز به نظر برسد که به پرداخت نکردن ادامه دهید، اما عواقب آن می تواند شدید باشد، از جمله ضربه به امتیاز اعتباری شما و محرومیت از دریافت کمک ها و مزایای آینده.

بیش از ۴۰ میلیون آمریکایی باید پرداخت وام های دانشجویی فدرال را دوباره در پایان تابستان تحت شرایط توافق سقف بدهی مصوب کنگره آغاز کنند.

میلیون ها نفر نیز منتظرند تا دریابند که آیا دادگاه عالی اجازه می دهد تا طرح بخشودگی وام دانشجویی جو بایدن، اجرا شود یا خیر، اما در هر صورت، پرداخت ها بدون توجه به تصمیم قضات از سر گرفته می شود.

این به معنای تصمیم گیری سخت برای بسیاری از وام گیرندگان است، به ویژه آنهایی که در شرایط مالی دشواری قرار دارند.

اگر وام های دانشجویی را پرداخت نکنم چه اتفاقی می افتد؟
پس از پایان مهلت قانونی، وام گیرندگانی که نمی توانند اقساط خود را پرداخت کنند، در معرض خطر انحراف و در نهایت نکول قرار می گیرند. این می تواند به شدت به رتبه اعتباری شما آسیب برساند و در آینده، شما را واجد شرایط دریافت کمک های اضافی و مزایای دولتی نکند.

اگر برای پرداخت مشکل دارید، مشاوران ابتدا شما را تشویق می‌کنند تا بررسی کنید که آیا واجد شرایط یک طرح بازپرداخت مبتنی بر درآمد هستید، که با بررسی هزینه‌های شما، پرداخت‌های شما را تعیین می‌کند. شما می توانید این موضوع را با مراجعه به وب سایت فدرال کمک دانشجویی تعیین کنید. همچنین، اگر برای یک سازمان دولتی یا یک سازمان غیرانتفاعی کار کرده‌اید، می‌توانید واجد شرایط برنامه بخشودگی وام خدمات عمومی باشید که پس از ۱۰ سال بدهی دانشجویان را می‌بخشد.

  بهترین محله‌ها در منطقه ساکرامنتو برای تماشای چراغ‌های کریسمس

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان