زنی که در سفر به کالیفرنیا ناپدید شده بود، سالم پیدا شد

پیام جوان: به گزارش ان بی سی بی اریا، یک زن اهل تنسی که در سفری جاده ای به اورنج کانتی ناپدید شده بود، سالم پیدا شد.

نیکی آلکاراز، مادر ۲ فرزند و ۳۳ ساله، از تنسی برای دیدن عمویش در اورنج کانتی در راه بود و انتظار می رفت که در ۱۲ می به مقصد برسد. آخرین باری که آلکاراز با خانواده اش در تماس بود ۸ می بود و پس از آن دیگر خبری از وی نبود.

آخر هفته گذشته او در کالیفرنیای شمالی در فروشگاهی در ردینگ دیده شده بود. اداره کلانتر شهرستان چیتام تنسی عکسی از آلکاراز دارد که در آن ظاهراً تلفن خود را در یک EcoATM در یک Walmart فروخت.

اداره پلیس ردینگ در روز سه شنبه گفت که اداره پلیس اورکا با آنها تماس گرفته است تا بدانند که با آلکاراز تماس گرفته اند و او سالم است.

“اداره پلیس ردینگ با اداره پلیس موریارتی، نیومکزیکو در تماس بوده و تایید کرده است که نیکی دیگر یک فرد گمشده محسوب نمی شود. اداره پلیس ردینگ مایل است از شرکای آژانس متحد ما که در تلاش برای یافتن نیکی کمک کردند، تشکر کند.

الکاراز در زمان ناپدید شدن با دوست پسرش در حال رانندگی در کراس کانتری بود. این زوج اوایل این ماه خانه خود را بیرون از نشویل ترک کردند.

شبکه NBC لس آنجلس سه شنبه شب برای اظهار نظر بیشتر در پی انتشار اخباری مبنی بر اینکه آلکاراز سالم است، با خانواده او تماس گرفت، اما پاسخی دریافت نکرد.

این پرونده به دلیل شباهت به پرونده گابی پتیتو مورد توجه ملی قرار گرفت. دو سال پیش، جسد پتیتو پس از ناپدید شدن در یک سفر جاده ای با دوست پسرش، پیدا شد.

  یک کسب و کار در اوکلند با گرافیتی ضد آسیایی هدف قرار گرفته است

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان