ایجاد صفحه نمایشگر هوشمند در iOS 17

پیام جوان: نمای نمایشگر هوشمند iOS 17 روی صفحه قفل تنها زمانی راه‌اندازی می شود که دستگاه در حالت صاف یا در جهت افقی (لندسکیپ) باشد. اپل به احتمال زیاد از حسگر مجاورت و ژیروسکوپ برای تعیین زمان وارد عمل شدن این حالت استفاده خواهد کرد.

اپل هنوز وارد بخش نمایشگرهای هوشمند نشده است. محصولات بزرگ در این عرصه، یعنی Nest Hub گوگل و Echo Show آمازون، دارای صفحه‌ای روی اسپیکر هوشمند هستند تا اطلاعات اولیه مانند ورودی‌های تقویم آینده، زمان، تاریخ و جریان عکس را از گالری شما نشان دهد. به نظر می‌رسد اپل نیز می‌خواهد این داده‌ها را ارائه دهد، اما دقیقاً روی صفحه قفل آیفون.

به گزارش ایتنا و به نقل از اسلش‌گیر، طبق گزارش بلومبرگ، اپل در حال توسعه یک قابلیت جدید iOS 17 است که صفحه قفل آیفون را به یک نمایشگر هوشمند تبدیل می‌کند. این حالت نمایش هوشمند، که با پس‌زمینه‌ای تاریک با رنگ‌های روشن برای المان‌های نوشتاری تنظیم شده است، المان‌ها را از کنترل‌های سفارشی‌سازی صفحه قفل iOS 16 انتخاب می‌کند که موارد ضروری مانند زمان، آب‌وهوا، و چند تیکر اپ‌ها را ارائه می‌دهند.

نمای نمایشگر هوشمند iOS 17 روی صفحه قفل تنها زمانی راه‌اندازی می شود که دستگاه در حالت صاف یا در جهت افقی (لندسکیپ) باشد. اپل به احتمال زیاد از حسگر مجاورت و ژیروسکوپ برای تعیین زمان وارد عمل شدن این حالت استفاده خواهد کرد. با این حال، این جادوگری صفحه قفل آینده اپل اولین ترفند نرم‌افزاری در نوع خود نیست.

  گوگل پی و اپل پی فعالیت‌شان را در روسیه به حالت تعلیق درآوردند

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان