نوسان صعودی نرخ دلار در تهران و هرات

پیام جوان: به گزارش اقتصاد نیوز، امروز اگرچه نرخ سکه تمام نزولی شد اما بازار دلار شاهد نوسان صعودی قیمت دلار بود. اسکناس آمریکایی امروز در تهران و هرات به سمت پله هشتم و نهم کانال ۵۱ هزار تومان حرکت کرد؛ برخی از تحلیلگران اقتصادی باور دارند در صورتی که اسکناس آمریکایی مرز مقاومتی مذکور را حفظ کند احتمال ورود به کانال جدید محتمل خواهد بود.

در سمت رسمی بازار، قیمت دلار مبادله‌ای امروز شنبه ۶ خرداد ۱۴۰۲ حدودا عدد ۴۲ هزار و ۵۰۶ تومان را نشان می‌دهد که نسبت به دو روز قبل تقریبا ثابت بوده است.

در این مرکز، قیمت یورو نیز ۴۵ هزار و ۵۳۷ تومان اعلام شده است.همچنین قیمت درهم امارات در سایت مرکز مبادله ۱۱ هزار و ۵۷۴ تومان را نشان می‌دهد.

نرخ حواله دلار، حواله یورو و حواله درهم نیز در این مرکز به ترتیب ۳۸ هزار و ۶۴۲ تومان، ۴۱ هزار و ۳۹۸تومان و ۱۰ هزار و ۵۲۲ تومان درج شده است.

قیمت ارز توافقی
قیمت ارز در سایت کانون صرافان امروز با کاهش مواجه شده است.

قیمت دلار امروز ‌شنبه ۶ خرداد ۱۴۰۲ به صورت توافقی در سایت کانون صرافان ایرانیان (تا حوالی ساعت ۱۳:۰۰) بطور میانگین ۴۲ هزار و ۷۴ تومان اعلام شده که نسبت به روز قبل حدود ۲۶ تومان کاهش داشته است.

در همین سایت قیمت یورو توافقی نیز با کاهش ۱۵۸ تومانی، رقم میانگین ۴۵ هزار و ۱۳۷ تومان برای آن درج شده است.

قیمت درهم امارات به صورت توافقی بطور میانگین ۱۳ هزار و ۶۲۰ تومان اعلام شده است.

این نرخ‌ها در حالی است که در بازار ارز آزاد با قیمت‌هایی که بانک مرکزی آنها را غیررسمی می‌خواند، قیمت دلار در آستانه ورود به کانال ۵۲ هزار تومان قرار دارد.

  رشد سکه در بازار شبانه؛ نگاه سکه بازان به دلار

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان