• Home
  • >
  • اخبار کالیفرنیا
  • >
  • کوین مک کارتی، عضو مجلس، پیشنهاد خود را برای شهردار شدن ساکرامنتو اعلام کرد

کوین مک کارتی، عضو مجلس، پیشنهاد خود را برای شهردار شدن ساکرامنتو اعلام کرد

پیام جوان: به گزارش فاکس ۴۰، کوین مک کارتی، نماینده مجلس، روز پنجشنبه، دقایقی پس از اعلام دارل اشتاینبرگ مبنی بر اینکه به دنبال سومین دوره شهرداری نخواهد بود، پیشنهاد خود را برای رقابت شهرداری ساکرامنتو در سال ۲۰۲۴ اعلام کرد .

مک کارتی در بیانیه‌ای نوشت: «من یک ساکرامنتن وطنی هستم و آماده هستم تا برای حل مشکلات موجود اقدام کنم. ما به راه حل های واقعی برای رسیدگی به بی خانمانی و مقرون به صرفه بودن مسکن، رشد اقتصادمان، حمایت از کارگران و خانواده هایمان و در عین حال بهبود ایمنی و زندگی محله نیاز داریم.»

از سال ۲۰۰۴ تا ۲۰۱۴، مک کارتی در شورای شهر ساکرامنتو، به نمایندگی از ناحیه ۶، که بخش های جنوبی و شرقی ساکرامنتو را پوشش می دهد، خدمت کرد.

مک کارتی در سال ۲۰۱۴ به عنوان نماینده ناحیه هفتم به مجمع کالیفرنیا پیوست، اما پس از تقسیم مجدد پس از سرشماری سال ۲۰۲۰، این موضوع تغییر کرد.

در حال حاضر، مک کارتی نماینده ناحیه مجمع ششم است که بیشتر شهر ساکرامنتو و بخش‌هایی از شهرستان ساکرامنتو را شامل می‌شود.

مک کارتی در بیانیه کتبی خود ادامه داد: “من تجربه خود را به عنوان یک رهبر محله، کمیسر مسکن و توسعه مجدد، عضو شورای شهر و عضو مجلس ایالتی برای ایجاد مشارکت و ارائه نتایج برای ساکرامنتو به ارمغان خواهم آورد.”

مک کارتی به رقابتی می‌پیوندد که در آن دو نامزد دیگر قبلاً برای شهردار شدن ثبت نام کرده‌اند: فلو کوفر، اپیدمیولوژیست و فعال اصلاحات پلیس، و مگی کرل، مشاور ویژه دادستان کل کالیفرنیا.

  قیمت‌های سرسام آور بنزین رانندگان کالیفرنیا و سیاستمداران را ناامید کرده است

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان