• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • احسان حاج صفی، کاندیدای بهترین بازیکن سوپر لیگ یونان

احسان حاج صفی، کاندیدای بهترین بازیکن سوپر لیگ یونان

پیام جوان: به گزارش مهر، احسان حاج صفی بازیکن ایرانی آاک یونان فصل فوق العاده ای را با این تیم پشت سر گذاشت و موفق شد در رقابت‌های سوپر لیگ این کشور عنوان قهرمانی را به دست بیاورد.

عملکرد حاج صفی آنقدر رضایت بخش بود که «ماتیاس آلمیدا» سرمربی آرژانتینی را متقاعد به تمدید قراردادش کرد و این اتفاق حتی قبل از پایان لیگ رخ داد.

این بازیکن ایرانی هفته گذشته قراردادش را به مدت ۱+۱ فصل دیگر با آاک تمدید کرد و فصل آینده هم قطعاً در این تیم حضور خواهد داشت.

وب سایت kitenimerosi یونان با اشاره به عملکرد حاج صفی در این فصل پیش بینی کرد که این بازیکن ایرانی یکی از گزینه‌های بهترین بازیکن فصل یونان باشد.

این رسانه نوشت: «سوالی که خیلی‌ها می‌پرسند که چه کسی را می‌توان ارزشمندترین و بهترین بازیکن امسال آاک دانست که شاید درست نباشد. امسال هیچ فوتبالیستی از این تیم عقب نبود. برخی از بازیکنان ممکن است توجه بیشتری را به خود جلب کرده باشند. و یکی از آنها؟ احسان حاجی صفی.

مدافع چپ ۳۳ ساله آاک یکی از فوتبالیست‌هایی بود که امسال بیشترین بازی را با پیراهن زرد و مشکی انجام داد. به خصوص با مصدومیت میلاد محمدی، دیگر مدافع ایرانی. حقیقت این است که حاج صفی حتی بیش از حد انتظار موفق بود. او ۹۰ دقیقه یکی پس از دیگری در مسابقات بازی کرد و با وجود سن بالا یکی از ارزشمندترین بازیکنان ماتیاس آلمیدا در تلاش برای کسب عنوان قهرمانی بود.»

وب سایت یونانی سپس با اشاره به نفوذهای حاج صفی در مسابقات و همچنین تاثیر او در دفع حملات تیم‌های حریف نوشت: «همانطور که به نظر می‌رسد، می‌توان استدلال کرد که حاجی صفی جزو کاندیداهای ارزشمندترین بازیکن سال است، چرا که شاید نام او به اندازه‌ای که باید شنیده نشده باشد. بازیکن ایرانی را می‌توان سرباز وفادار آلمیدا دانست که در هر خواسته سرمربی آرژانتینی حاضر است. بالاخره خود سرمربی آاک هم خواستار ماندن او در سال جدید شد و نمی‌خواست بازیکنی مثل حاج صفی را از دست بدهد.»

  پاسخ منفی کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران به پیشنهاد باشگاه عربستانی

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان