• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • منچسترسیتی با چهار گل از سد رئال مادرید عبور کرد

منچسترسیتی با چهار گل از سد رئال مادرید عبور کرد

پیام جوان: به گزارش ورزش سه، سیتی شب گذشته در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان با چهار گل از سد رئال مادرید عبور کرد تا برای دومین بار به دیدار فینال این رقابت‌ها راه پیدا کند.

آنها حالا باید در این دیدار به مصاف اینتر بروند و امیدوار هستند که بتوانند با توجه به شرایط خوب بازیکنان‌شان به رویای دیرینه فتح لیگ قهرمانان اروپا برسند.

با این حال، موفقیت سیتی در لیگ برتر و لیگ قهرمانان تحت الشعاع اتهاماتی قرار گرفته که در ماه فوریه علیه این باشگاه مطرح شد. آنها متهم هستند که در طول چند سال اخیر بیش از ۱۰۰ بار قوانین فرپلی مالی را زیر پا گذاشته‌اند.

سوریانو پس از پیروزی در بازی شب گذشته برابر رئال به موی استار گفت:« ببینید، شما تنها باید به سرمایه‌گذاری انجام شده روی بازیکنان در یک، سه یا پنج سال گذشته نگاه کنید. ما هرگز باشگاهی نبودیم که بیشترین هزینه را برای بازیکنان کرده باشیم.

باشگاه‌های بسیار دیگری هستند که بیشتر از ما پول خرج کردند، مانند منچستریونایتد و چلسی و آرسنال. این که بگوییم ما پول زیادی هزینه کردیم و صرفا به خاطر خرج کردن این پول توانستیم برنده شویم واقعا درست نیست. ما هر روز برای فتح لیگ برتر تلاش کردیم. قهرمانی در این لیگ بسیار دشوار است. اگر امسال هم قهرمان شویم، سومین سال متوالی است که توانستیم این کار را انجام دهیم. تجربه من می‌گوید که نمی‌توان تمام استراتژی را هم روی لیگ قهرمانان متمرکز کرد چون به موارد بسیاری بستگی دارد. اما ما هم بالاخره قهرمان این جام خواهیم شد.»

  حرف های مبهم زیدان، استعفا نزدیک تر از همیشه؟

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان