• Home
  • >
  • اقتصادی
  • >
  • پیش بینی قیمت دلار امروز – پنجشنبه ۲۸ اردیبهشت

پیش بینی قیمت دلار امروز – پنجشنبه ۲۸ اردیبهشت

پیام جوان: به گزارش اقتصادنیوز، قیمت دلار در معاملات نقدی روز چهارشنبه هم در تهران نزولی شد و هم در هرات. نرخ دلار در هر دو بازار در شرایط کنونی بر روی یک مرز حساس حمایتی قرار گرفته اند.

یکی از دلایلی که روز گذشته موجب نزولی شدن نرخ دلار شد زمزمه هایی از احتمال از سرگیری برجام بود؛ اگر چه هنوز مهره های اصلی مذاکرات به این خبر نشان نداده اند اما کاهشی شدن دلار نشان داد که یکی از مولفه های اصلی در بازار ارز دتهران موضوع برجام است.

در شرایط فعلی، عده ای از تحلیلگران باور دارند در صورتی که قیمت دلار هرات در روز جاری زیر ۵۱ هزار و ۲۰۰ تومان باشد و این کندل نزولی در این روز تثبیت دهد، میزان اصلاح در بازار بیشتر خواهد شد و نرخ برای از دست دادن ۵۰ هزار و ۷۰۰ تومان می‌رود.

تحلیلگران اقتصادی باور دارند در صورتی که فروشنده ها بیشتر باشد به ترتیب حمایت های ۵۰ هزار و ۷۰۰ تومان و ۵۰ هزار و ۲۰۰ تومان پیش روی دلار است که حمایت ۵۰ هزار و ۲۰۰ تومان و حمایت روانی ۵۰ هزار تومان سد محکمی در برابر کاهش دلار است که شکست و تثبیت پایین این محدوده می تواند شتاب کاهشی قیمت را افزایش دهد.

با این حالا،در مقابل می‌گویند اگر دلار هرات کندل پنجشنبه را بالای ۵۱ هزار و ۲۰۰ تومان تثبیت دهد، پس از آن برای شکستن ۵۲ و بعد برای ۵۲ هزار و ۲۰۰ تومان تلاش خواهد کرد.

عده ای هم معتقدند طرح پیش‌فروش خودرو از روز جمعه به پایان می رسد و این امر ممکن است بخشی از تقاضایی که وارد بازار خودرو شده بود را به بازار ارز برگرداند.

  قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۱۴ کاهش به ۱۹۱۴ دلار و ۱۵ سنت رسید

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان