• Home
  • >
  • اخبار کالیفرنیا
  • >
  • دادگاه استیناف درخواست الیزابت هولمز برای بیرون ماندن از زندان را رد کرد

دادگاه استیناف درخواست الیزابت هولمز برای بیرون ماندن از زندان را رد کرد

پیام جوان: بر اساس گزارش ان بی سی بی اریا، در حکمی یک صفحه ای که بعد از ظهر سه شنبه صادر شد، دادگاه استیناف حوزه نهم ایالات متحده، درخواست الیزابت هولمز، بنیانگذار و مدیر عامل شرکت Theranos را برای بیرون ماندن از زندان رد کرد.

دادگاه حکم داد که هولمز «سوال اساسی» در رابطه با انجام محاکمه خود مطرح نکرده است یا نشان نداده است که اشتباهات محاکمه ای احتمالاً منجر به لغو یا محکومیت کوتاه تر از ۱۱ سال و سه ماه حبس صادر شده توسط ایالات متحده می شود..

در ژانویه ۲۰۲۲، هیئت منصفه هولمز را به دلیل گمراه کردن و فریب سرمایه گذاران در مورد قابلیت های فناوری آزمایش خون Theranos محکوم کرد. قاضی پرونده در ۲۷ آپریل سال جاری به هولمز دستور داده بود که به مقامات زندان فدرال تسلیم شود، اما این حکم به طور خودکار به حالت تعلیق درآمد تا زمانی که دادگاه عالی تصمیم بگیرد که آیا درخواست وثیقه را اجابت کند یا خیر.

اکنون که درخواست هلمز رد شده است، تعیین تاریخ تسلیم جدید برای هولمز به عهده قاضی پرونده خواهد بود. درخواست تجدیدنظر هولمز، طبق دستور مدار نهم، طبق برنامه اولیه خود ادامه خواهد داشت و احتمالاً چندین ماه یا یک سال طول می کشد تا حل شود.

  یک مرد در ساکرامنتو جنوبی به ضرب چاقو کشته شد

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان