• Home
  • >
  • اخبار کالیفرنیا
  • >
  • برنامه سن فرنسیسکو برای کاهش ضایعات و استفاده از ظروف بازیافتی در رستوران‌ها

برنامه سن فرنسیسکو برای کاهش ضایعات و استفاده از ظروف بازیافتی در رستوران‌ها

پیام جوان: به گزارش ان بی سی بی اریا، در تلاش برای کاهش ضایعات، شهردار لندن برید و مقامات محیط زیست شهری روز جمعه برنامه ای را راه اندازی کردند که رستوران ها را تشویق می کند تا روی اقلام و ظروف غذایی قابل استفاده مجدد سرمایه گذاری کنند.

کسب‌وکارهای متقاضی با اداره محیط زیست سن فرنسیسکو همکاری خواهند کرد تا شیوه‌های فعلی خود را ارزیابی کنند و در مورد نحوه تغییر به وسایل قابل استفاده مجدد در رستوران‌هایشان، کمک دریافت کنند.

SF Environment گفت که تغییر به موارد قابل استفاده مجدد با حذف نیاز به خرید مداوم ظروف یکبار مصرف و کاهش نرخ زباله، هزینه های رستوران‌ها را کاهش می دهد.

تایرون جو، سرپرست مدیر محیط زیست SF می‌گوید: رستوران های ما قلب و روح سن فرنسیسکو هستند. این برنامه با سبز ماندن و صرفه جویی در استفاده مجدد، ثابت می کند که پایداری و سودآوری می توانند دست به دست هم بدهند.

این برنامه بر پایه یک برنامه آزمایشی است که در سال ۲۰۱۹ راه اندازی شد، که از ۱۲۰ کسب و کار با تغییر به سیستم های غذاخوری قابل استفاده مجدد پشتیبانی می کرد. مقامات محیط زیست گفتند که این برنامه “نتایج مالی و زیست محیطی قابل توجهی را به دست آورد” و ۹۰ درصد از شرکت کنندگان در برنامه گفتند که پس از اجرای برنامه به استفاده مجدد از آنها ادامه خواهند داد.

برید گفت: «همه ما مسئولیت پیشبرد اهدافمان برای سلامت آب و هوا و تاب‌آوری را به اشتراک می‌گذاریم، و در حالی که سن فرنسیسکو در پایداری کشور را رهبری می‌کند، هنوز کارهای زیادی باید انجام دهیم.»

  نرخ سقط جنین در کالیفرنیا در چند سال گذشته رو به افزایش بوده است. آیا این با پایان Roe v Wade تغییر خواهد کرد؟

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان