انتقال افراد بی‌خانمان به خارج از امتداد نهر کایوت در سن حوزه

پیام جوان: به گزارش ان بی سی بی اریا، تقریباً ۱۵۰ نفر بی‌خانمان که در امتداد «کویوت کریک» در سن حوزه زندگی می‌کردند، روز دوشنبه مجبور به ترک اردوگاه‌های خود می‌شوند.

به این افراد هشدار داده شد که دیگر نمی توانند در طول ۴ مایلی نهر زندگی کنند زیرا شهر قصد دارد پروژه حفاظت از سیل را آغاز کند.

جیووانی آگیلرا یکی از این افراد می‌گوید: “من خودم آماده هستم که بروم، اما نمی دانم کجا.” واقعاً جایی برای رفتن وجود ندارد.

برای استیسی لوی مارتینز، این منطقه بیش از ۲۰ سال به عنوان خانه بوده است.

او می‌گوید: “این واقعاً غم انگیز است. کجا می خواهیم برویم؟ این محل آخرین راه حل ما بود. ما اینجا هستیم زیرا جایی برای رفتن وجود ندارد.”

برخی گفتند که قصد دارند به پارکینگ‌های تجاری مجاور و خیابان‌های اطراف نقل مکان کنند، که باعث ایجاد نگرانی‌ها در بین صاحبان مشاغل و همسایگان شده است.

ماه گذشته، منطقه آبی دره سانتا کلارا توافق نامه ای را با شورای شهر نهایی کرد که به سن حوزه ۴٫۸ میلیون دلار برای حذف افراد از کنار نهر و انتقال آنها به سرپناه جدید می‌داد تا منطقه بتواند از اوایل ژوئن شروع به ساخت دیوارهای سیلابی کند. این منطقه پس از سیل ویرانگر در سن حوزه در سال ۲۰۱۷، برنامه ریزی این پروژه را آغاز کرد.

در حالی که برخی از مردم در لیست انتظار برای خانه های کوچک هستند، مدافعان بی خانمان می گویند که تلاش ها برای کمک به مردم برای یافتن مسکن کم بوده است.

شهردار مت ماهان می‌گوید در تلاش است تا خانه‌های جدید ساخته شوند.

  درخواست پلیس سن فرنسیسکو از مردم برای یافتن زن 29 ساله

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان