• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • تصمیم تیاگو سیلوا، مدافع برزیلی چلسی، برای جدا شدن زودتر از موعد از این باشگاه

تصمیم تیاگو سیلوا، مدافع برزیلی چلسی، برای جدا شدن زودتر از موعد از این باشگاه

پیام جوان: به گزارش ورزش سه، سیلوا در سال ۲۰۲۰ به عنوان بازیکن آزاد و پس از پایان مهلت قراردادش با پاری سن ژرمن تصمیم گرفت به چلسی بپیوندد.

این بازیکن ۳۸ ساله در طول این مدت عملکرد درخشانی را در ترکیب این تیم به نمایش گذاشت و به یکی از مهره‌های کلیدی آنها تبدیل شد. او همچنین به تازگی قرارداد جدیدی را به امضا رساند تا حضورش در استمفوردبریج تا سال ۲۰۲۴ قطعی باشد.

اما به نظر می‌رسد که او از اینکه تصمیم گرفته قراردادش را با چلسی تمدید کند پشیمان است و قصد دارد زودتر از موعد مقرر از این باشگاه جدا شود و امیدوار است که مدیران چلسی هم با درخواستش در این زمینه موافقت کنند.

گلوبو اسپورت خبر داده که این مدافع میانی باتجربه امیدوار است که بتواند بار دیگر به برزیل برگردد و برای باشگاه فلومیننزه به میدان برود که آنها هم علاقه زیادی به همکاری با او دارند.

گفته می‌شود که شرایط چلسی و افت قابل توجه این تیم هم نقش مهمی در تصمیم‎‌گیری او داشته است. سیلوا در طول چند هفته اخیر بارها به شدت از سیاست‌های اشتباه مدیران این باشگاه انتقاد کرده است.
از سوی دیگر، فلومیننزه در حال حاضر سه امتیاز با صدر جدول رده‌بندی لیگ برزیل فاصله دارد و مارسلو، اسطوره باشگاه رئال مادرید، را هم به تازگی به خدمت گرفته است. سیلوا رابطه بسیار نزدیکی با این بازیکن دارد که ممکن است روند بازگشتش به برزیل را تسریع کند.

  واکنش رئیس FIA درباره فرمول یک و خرید احتمالی این مسابقات از سوی صندوق سرمایه‌گذاری عربستان

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان