• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • مدیران بایرن مونیخ: یان زومر در صورت تمایل بدون هیچ مشکلی برگه فسخ خود را دریافت خواهد کرد

مدیران بایرن مونیخ: یان زومر در صورت تمایل بدون هیچ مشکلی برگه فسخ خود را دریافت خواهد کرد

پیام جوان: به گزارش ورزش سه، دو هفته پیش اسکای اسپورتس آلمان اعلام کرد توماس توخل و مدیریت باشگاه بایرن مونیخ در یکی از اولین تصمیم‌های خود به این نتیجه رسیده‌اند که نیازی به یان زومر نخواهند داشت و فصل آینده با بازگشت مانوئل نویر از او به عنوان سنگربان اول استفاده خواهند کرد. بر همین اساس تصمیم گرفته شده که زومر با شروع تابستان واگذار شود.

یان زومر به دلیل اشتباهات خود در دیدارهای بایرن با منچسترسیتی و همچنین بازی مقابل ماینتس با انتقادهای زیادی مواجه شد. در آلمان گفته می‌شود مدیران بایرن ترجیح می‌دادند بعد از مصدومیت نویر به جای زومر دروازه‌بان دانمارکی، کسپر اشمایکل، را به خدمت بگیرند ولی زومر مورد توجه ناگلزمان، سرمربی اخراجی این تیم، قرار داشت.

در همین رابطه امروز نشریه بلید ادعا کرد که مدیران بایرن هیچ فشاری روی زومر برای جدایی وارد نخواهند کرد و برعکس، با او هنگام عقد قرارداد به صورت شفاهی توافق کرده‌اند که در پایان فصل اگر این گلر سوئیسی با بازگشت نویر تمایل به جدایی داشته باشد، بدون مشکل قراردادش فسخ شود.

در واقع همه چیز به خود زومر بستگی دارد و او اگر احساس کند با بازگشت نویر، شانسی برای حضور در ترکیب ثابت نخواهد داشت، مجوز جدایی را بلافاصله دریافت خواهد کرد. لازم به ذکر است که قرارداد زومر تا ژوئن ۲۰۲۴ اعتبار دارد و گفته می‌شود منچستریونایتد علاقه دارد او را جایگزین داوید دخیا کند.

  حضور اللهیار صیادمنش در تمرین تیم هال سیتی انگلیس

دیدگاهتان را بنویسید

آرشیو مقالات پیام جوان

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter Payam Javan

همراهان پیام جوان