• Home
  • >
  • تکنولوژی
  • >
  • افزوده شدن قابلیت مکالمه و پیام رمزنگاری شده به توییتر

افزوده شدن قابلیت مکالمه و پیام رمزنگاری شده به توییتر

پیام جوان: ​​​​​​​ایلان ماسک جزئیاتی درباره قابلیت‌های جدید توییتر از جمله افزوده شدن امکان تماس و پیام‌رسانی رمزنگاری شده به این پلتفرم را فاش کرد.

مالک و مدیرعامل میلیاردر توییتر، سال میلادی گذشته، طرح‌های خود برای “اپلیکیشن همه منظوره توییتر ۲.۰” را رونمایی کرده و گفته بود قابلیت‌هایی نظیر پیام‌رسانی مستقیم رمزنگاری شده، توییت‌های طولانی و امکان پرداخت پول را خواهد داشت.

به گزارش ایتنا از ایسنا، ماسک در توییتی نوشت: امکان مکالمه صوتی و تصویری به زودی برای کاربران توییتر فراهم خواهد شد و کاربران بدون این که شماره تلفن خود را بدهند، می‌توانند با افراد در هر نقطه‌ای از جهان مکالمه کنند.

با افزوده شدن قابلیت مکالمه، پلتفرم میکروبلاگ نویسی توییتر هم‌ردیف اپلیکیشن‌های شبکه اجتماعی مانند فیس‌بوک و اینستاگرام شرکت متا قرار می‌گیرد که ویژگی‌های مشابهی دارند.

ماسک گفت: نسخه پیام‌های رمزنگاری شده از روز چهارشنبه در توییتر قابل دسترس خواهد بود اما به این که آیا مکالمات هم رمزنگاری شده خواهند بود، اشاره ای نکرد.

بر اساس گزارش رویترز، توییتر هفته جاری اعلام کرد حذف و آرشیو نامهای کاربری که به مدت چند سال غیرفعال بوده‌اند را آغاز خواهد کرد.

 

 

 

  گوشی پرچمدار جدید اوپو ۱۰ روز دیگر از راه می‌رسد

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان