• Home
  • >
  • اقتصادی
  • >
  • رنج شدن نرخ دلار در بازار امروز تهران به نسبت روز گذشته

رنج شدن نرخ دلار در بازار امروز تهران به نسبت روز گذشته

پیام جوان: به گزارش اقتصادنیوز، امروز دوشنبه ۱۸ اردیبهشت ماه، دلار در بازار ارز هرات با گپ منفی شروع به کار کرد اما در ادامه معاملات مورد حمایت قرار گرفت و به سمت بالا برگشت. نرخ دلار ظهر امروز در بازار یاد شده نسبت به روز قبل تقریبا رنج بود.

دلار فردایی در هرات یک کانال بالاتر از نقدی قرار داشت. همچنین امروز برخی از فعالان اقتصادی مدعی بودند که هراتی ها در حال خالی فروشی هستند. نرخ حواله درهم نیز امروز نسبت به دیروز رنج رو به بالا بود.

در تهران هم برخی از تحلیلگران فنی معتقد بودند برای امروز محدوده مهم قیمت دلار ۵۲ هزار و ۲۰۰ الی ۵۲ هزار و ۸۰۰ تومان است. آنها می گفتند اگر قرار به صعود باشد باید این کف حفظ شود. به عقیده آنها در صورت حفظ این محدوده شانس برگشت به روند صعودی به وجود خواهد آمد؛ در این صورت کانال ۵۴ اولین مقاومت بازار خواهد بود.

به باور این دسته به هردلیل دلار ساعتی را زیر ۵۲ هزار تومان سپری کند اولین هدفش محدوده ۵۰ هزار تومان خواهد بود که حمایت قوی میان مدتی است. فعالان اقتصادی می گفتند در صورتی که دلار به سطح ۵۰ هزار تومان برسد این امر موجب ورود خریداران جدید به بازار خواهد شد.

  صعود قیمت طلا و سکه در بازار امروز تهران

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان