• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • یحیی گل‌محمدی ترکیب تیمش برای بازی پیکان را معرفی کرد

یحیی گل‌محمدی ترکیب تیمش برای بازی پیکان را معرفی کرد

پیام جوان: به گزارش ورزش سه، سرخ‌پوشان پایتخت امروز میلاد سرلک را به دلیل محرومیت در ترکیب خود ندارند اما به جز او یحیی تغییری در ترکیب نداشته و بازیکنان مورد انتظار تیمش را به زمین فرستاده است.

در این بازی علیرضا بیرانوند دروازه‌بان پرسپولیس خواهد بود و وظیفه سنگربانی را برعهده خواهد داشت. او در نیم فصل اول موفق شد دروازه خود را برابر پیکان بسته نگه دارد و حالا در رقابت با مظاهری این مأموریت را پیش روی خود می‌بیند.

خط دفاعی پرسپولیس با نعمتی، پورعلی‌گنجی، فرجی و اسماعیلی‌فر تشکیل می‌شود. گولسیانی اگرچه به این بازی رسیده اما در ترکیب اصلی حضور نخواهد داشت تا فرجی مهره ثابت پرسپولیس لقب بگیرد.

در خط میانی اسدبیگی جایگزین سرلک شده است. سروش رفیعی نیز در کنار او وظیفه بازی‌سازی را خواهد داشت و همچنان در ادامه روند خوب خود، جایگاه ثابتی در ترکیب اصلی دارد.

سعید صادقی و مهدی ترابی به همراه وحید امیری سه وینگر تیم پرسپولیس هستند که از بین آن‌ها یک نفر به خط حمله اضافه خواهد شد تا در کنار عیسی آل‌کثیر قرار بگیرد.

این در حالی است که عیسی جایگاه ثابتی در ترکیب دارد و امیدوار است برای سومین بازی متوالی موفق به گلزنی شود.

ترکیب اصلی پرسپولیس مقابل پیکان:
علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی‌گنجی، فرشاد فرجی، علی نعمتی، دانیال اسماعیلی فر، سینا اسدبیگی، سروش رفیعی، سعید صادقی، مهدی ترابی، وحید امیری و عیسی آل‌کثیر

پرسپولیس روی نیمکت احمد گوهری را به عنوان دروازه‌بان ذخیره در اختیار دارد. گولسیانی و حنانوف مهره‌های دفاعی خواهند بود. کمال کامیابی‌نیا و امید عالیشاه هم دو هافبک پرسپولیس هستند. مهدی عبدی، لئاندرو پریرا و شیخ دیاباته نیز سه مهاجم قرمزها در این بازی خواهند بود.

  تیم ملی مردان روسیه از رده‌بندی جهانی والیبال حذف شد

نیمکت ذخیره:
احمد گوهری، گئورگی گولسیانی، وحدت حنانوف، کمال کامیابی‌نیا، محمد عمری، امید عالیشاه، لئاندرو پریرا، شیخ دیاباته، مهدی عبدی

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان