تداوم ثبات نرخ ارز در مرکز مبادله

پیام جوان: به گزارش اقتصادنیوز، نرخ حواله درهم در شروع معاملات نقدی امروز شنبه ۱۶ اردیبهشت ماه بازار ارز ، نسبت به روز قبل رنج بود اما در در نیمه ظهر امروز تقریبا ۲۵۰ تومان کاهش را ثبت کرد.

در هرات نیز بازیگران ارزی در ساعات اولیه معاملات امروز شاهد ورود دلار به کانال جدید بودند اما ظهر امروز اسکناس آمریکایی در بازار یاد شده ۲۰۰ تومان پایین تر از روز پنجشنبه گذشته به فروش رسید.در تهران هم، طبق اعلام سایت ها نرخ دلار نوسان محدودی را تجربه کرده است.

در سمت رسمی بازار، مرکز مبادله طلا و ارز قیمت دلار را تغییر نداد. قیمت دلار در مرکز مبادله ارز و طلای ایران ۴۲ هزار و ۳۰۶ تومان اعلام شده که نسبته به دو روز قبل ثابت مانده است.

قیمت یورو امروز نیز در سایت این مرکز ۴۶ هزار و ۶۴۰ تومان نشان داده شده است که کاهشی حدودا ۱۰۵ تومانی نسبت به ۲ روز قبل را نشان می‌دهد.

همچنین قیمت درهم امارات امروز در مرکز مبادله در سطح ۱۱ هزار و ۵۱۹ تومانی قرار گرفته و مانند قیمت دلار در این مرکز بدون تغییر مانده است.

نرخ حواله دلار، حواله یورو و حواله درهم نیز در این مرکز به ترتیب ۳۸ هزار و ۴۶۰ تومان، ۴۲ هزار و ۴۹۶ تومان و ۱۰ هزار و ۴۷۲ تومان درج شده است.

  روزی پرنوسان برای بازار سکه

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان