• Home
  • >
  • اخبار کالیفرنیا
  • >
  • پلیس سن حوزه ۴۰ اسلحه و ۱۰ هزار گلوله مهمات را از یک مظنون کشف و ضبط کرد

پلیس سن حوزه ۴۰ اسلحه و ۱۰ هزار گلوله مهمات را از یک مظنون کشف و ضبط کرد

پیام جوان: به گزارش ان بی سی بی اریا، پلیس سن حوزه در ماه آپریل مظنونی را دستگیر کرد که منجر به کشف ۴۰ اسلحه و ۱۰۰۰۰ گلوله از خانه او شد.

پلیس گفت که مظنون که مایکل مایرز ۷۱ ساله اهل سن حوزه نام دارد، به دلیل به صدا درآوردن سلاح گرم و تخلفات مربوط به سلاح دستگیر شد.

به گفته پلیس، در ۱۳ آپریل در حدود ساعت ۹:۳۰ صبح، مأموران به منطقه کویمبی رود و رمینگتون وی اعزام شدند تا گزارشی مبنی بر اینکه فردی اسلحه گرم خود را در نزدیکی تقاطع به اهتزاز در می آورد را بررسی کنند. مأموران متوجه شدند که مظنون، که بعداً مایرز نام گرفت، در جریان یک درگیری جاده ای، اسلحه گرمی را به سمت راننده دیگری نشانه گرفت.

پلیس گفت مایرز از منطقه فرار کرده بود، اما ماموران به تحقیقات ادامه دادند. با کمک افسران آموزش میدانی، افسران استخدام حکم بازداشت مایرز و حکم تفتیش منزل او را گرفتند.

پلیس گفت که افسران گشت مایرز را در ۲۸ آپریل شناسایی کردند و بدون هیچ گونه حادثه ای او را بازداشت کردند. مأموران دیگر حکم بازرسی در خانه او را صادر کردند.

پلیس گفت که افسران، اسلحه های زیر را کشف و ضبط کردند: ۲۱ قبضه تفنگ نیمه اتوماتیک و پیچ و مهره ای، ۱۶ قبضه اسلحه، سه قبضه اسلحه فاقد شناسنامه (روح)، دو تفنگ ساچمه ای و یک قبضه مسلسل تمام اتوماتیک.

پلیس گفت که مایرز در زندان اصلی شهرستان سانتا کلارا در بازداشت به‌سر می‌برد.

  نرخ وام مسکن در کالیفرنیا در طی این هفته به 6 درصد رسید

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان