• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • احتمال تغییر زمان بازی ناپولی با اودینزه از سوی دولت ایتالیا

احتمال تغییر زمان بازی ناپولی با اودینزه از سوی دولت ایتالیا

پیام جوان: به گزارش ورزش سه، قرار است فردا صبح جلسه‌ای برگزار شود تا درباره جلو کشیدن زمان بازی اودینزه-ناپولی تصمیم‌گیری شود.
بازی آبی‌پوشان با سالرنیتانا از روز شنبه به یکشنبه و بعد از بازی اینتر-لاتزیو منتقل شد تا فرصت مناسبی برای برگزاری جشن قهرمانی در خانه داشته باشند؛ اگرچه کارها خوب پیش نرفت و ناپولی به جای برد، به تساوی رسید تا قهرمانی‌اش عقب بیفتد.

حالا ناپولی باید منتظر بازی بعدی باشد تا بتواند بعد از ۳۳ سال، قهرمانی در سری آ را جشن بگیرد و گزارش‌ها حاکی از این است که مسابقه با اودینزه چند ساعت زودتر برگزار می‌‎شود تا طرفداران بتوانند بازی را از نمایشگرهای بزرگ ورزشگاه دیگو آرماندو مارادونا ببینند و البته کنترل آنها موقع شادی راحت‌تر باشد.
ماسیمو مارکسیه‌لو، بخشدار اودینه، در این باره گفت: «تنها چیزی که در حال حاضر قطعی است این است که فردا صبح در بخشداری با حضور مدیران انتظامی، شهرداری و مدیریت باشگاه اودینزه یک جلسه برگزار می‌شود تا درباره هجوم تماشاگران برای این بازی تصمیم‌گیری شود.»
گفته می‌شود این مسابقه که ابتدا قرار بود ساعت ۸:۴۵ شب برگزار شود، ۲ ساعت زودتر انجام خواهد شد تا جشن و پایکوبی هواداران هم زودتر شروع و تمام شود و مدیریت آن راحت‌تر صورت پذیرد.
یک برد در مسابقه پنجشنبه برای قهرمانی ناپولی کافی است، اما اگر لاتزیو، تیم دوم جدول، چهارشنبه برابر ساسولو امتیاز از دست بدهد، در این صورت ناپولی به طور خودکار قهرمان خواهد شد.

  رئیس لالیگا: ما تنها شاکی خصوصی و جدی بارسا هستیم

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان