• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • ادی هاو، مربی نیوکسل: الکساندر ایساک، شبیه تیری آنری است

ادی هاو، مربی نیوکسل: الکساندر ایساک، شبیه تیری آنری است

پیام جوان: به گزارش ورزش سه، ایساک در برد ۴ بر یک نیوکسل مقابل اورتون، ۴ بازیکن آبی‌پوش را از سر راه برداشت و بعد به جیکوب مورفی پاس داد تا دروازه اورتون را باز کند.

مربی نیوکسل گفت: «می‌توانم مقایسه‌ای که با آنری می‌شود را درک کنم. هر کسی متفاوت با بقیه است، ۲ تا بازیکن پیدا نمی‌کنید که شبیه هم باشند. اما فکر می‌کنم او بعضی از ویژگی‌هایی که آنری داشت را دارد. قطعا سرعت را دارد، چارچوب کارش هم شبیه است. کار انفرادی که موقع پاس گل برابر اورتون کرد، واقعا و حقیقتا قابل توجه بود. تعداد دور زدن و چرخیدن‌هایی که داشت، واقعا مهارت شگفت‌انگیزش را نشان داد. بازی با توپش باورنکردنی است.»

نیوکسل در تابستان ۶۰ میلیون پوند به سوسیداد پرداخت تا ایساک عنوان گرانترین خرید تاریخ باشگاه را به دست بیاورد. در اسپانیا خیلی‌ها از پولی که نیوکسل داده، تعجب کردند چون ایساک فصل قبلش در لالیگا تنها ۶ گل زده بود.

هاو می‌گوید این بازیکن ۲۳ ساله ممکن است از چیزی که تصور می‌کردند، بهتر شود و به رقبا هشدار داد که هنوز توان واقعی او را ندیده‌اند: «فکر می‌کنم او پتانسیل زیادی دارد تا بهتر شود، اما همین الان هم شروع عالی داشته است.»

او ادامه داد: «فکر نمی‌کنم هیچ وقت بتوانید با قطعیت بفهمید که یک خرید چقدر خوب خواهد بود. هرکسی که غیر از این بگوید، دروغ گفته؛ چون تا با یک بازیکن کار نکنی و هر روز او را از نزدیک نبینی، واقعا نمی‌فهمی قابلیت او چقدر است. ولی ما واقعا تحت تاثیر تمام کارهایی که او تا اینجا انجام داده، قرار گرفته‌ایم. منظورم فقط فنی و داخل زمین نیست بلکه شخصیتش و نحوه مدیریت کردن بعضی شرایط را می‌گویم. او درجه یک است.»

  پیروزی دانیال شه‌بخش، بوکسور ایران مقابل قهرمان آفریقا در نخستین مسابقه خود در المپیک توکیو

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان