بازگشت فعالیت صرافی بایننس در روسیه

پیام جوان: به گزارش اقتصاد آنلاین، دارندگان کارت‌های بانکی روسیه اکنون می‌توانند به بایننس، رهبر جهانی صرافی‌های ارزهای دیجیتال، پول واریز کنند. طبق گزارش خبرگزاری روسی Kod Durova، سپرده گذاری نه تنها با کارت‌های اعتباری بانک‌های داخلی روسیه بلکه با ویزا و مسترکارت صادر شده توسط بانک‌های روسیه نیز امکان پذیر است.
این گزارش نشان می‌دهد که حساب‌های بایننس را می‌توان از طریق سرویس پرداخت روسی Qiwi با انتخاب گزینه «کارت بانکی» دریافت کرد.
روبل روسیه، پوند انگلیس، لیر ترکیه و یورو از جمله ارزهای فیات موجود در این صرافی هستند در حالی که دلار آمریکا پشتیبانی نمی‌شود.
در مارس ۲۰۲۲، بایننس تراکنش با کارت های صادر شده توسط روسیه را بلافاصله پس از اینکه مسکو در اواخر فوریه تهاجم تمام عیار خود به اوکراین را آغاز کرد، متوقف کرد. این محدودیت ها پس از تعلیق فعالیت های ویزا و مسترکارت در روسیه به عنوان بخشی از تحریم های غرب به دلیل جنگ اعمال شد.
در حال حاضر تبدیل روبل به ارز دیجیتال بدون مشکل انجام می‌شود. همچنین، سفارش از روبل به تتر بدون کارمزد انجام می‌شود.
بنا بر گزارش‌ها، محدودیت ۱۰ هزار یورو برای حساب‌های روسیه برداشته شده است.
رسانه‌های رمزارزی روسی هفته گذشته به نقل از پشتیبانی فنی بایننس گزارش دادند که این صرافی محدودیت ۱۰ هزار یورویی (۱۱۰۰۰ دلار) حساب‌های روسی را نیز حذف کرده است.
این تحریم‌ها مطابق با بسته پنجم تحریم‌های اتحادیه اروپا در آوریل ۲۰۲۲ اعمال شد.
در ماه اکتبر، اتحادیه اروپا از این هم فراتر رفت و ممنوعیت کامل ارائه کلیه کیف پول، حساب، یا خدمات نگهداری دارایی‌های رمزارزی شده به افراد و ساکنان روسیه را به عنوان بخشی از هشتمین بسته مجازات‌های معرفی شده توسط بروکسل معرفی کرد.
هنوز هیچ اطلاعیه رسمی در این مورد گزارش نشده است، اما حساب پشتیبانی بایننس برداشتن تحریم‌های کریپتویی برای مردم روسیه را در مصاحبه خود با RBC Crypto تایید کرده است.

  تغییرات آب و هوایی تا سال ۲۰۵۰ یک پنجم درآمد جهانی را می‌بلعد!

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان