• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • احتمال برگشت تام تاپالوویچ، مربی سابق دروازه‌بان‌های بایرن مونیخ به این تیم

احتمال برگشت تام تاپالوویچ، مربی سابق دروازه‌بان‌های بایرن مونیخ به این تیم

پیام جوان: به گزارش ورزش سه، تاپالوویچ در آغاز سال جدید میلادی از بایرن اخراج شد و میشاییل رخنر که رابطه بهتری با ناگلزمان، مربی وقت بایرن داشت، جای او را گرفت. حالا شرایط برعکس شده و توماس توخل، مربی جدید باواریایی‌ها تاپالوویچ را خیلی خوب می‌شناسد و به همین دلیل، احتمال بازگشت تاپالوویچ به وجود آمده، ضمن اینکه رخنر هم اخراج نخواهد شد و بایرن با ۲ مربی دروازه‌بانها به کار ادامه می‌دهد.

البته تعداد دروازه‌بانهای بایرن هم زیاد است و این باشگاه تابستان ۴ دروازه‌بان خواهد داشت چرا که مانوئل نویر بعد از بهبود پای شکسته‌اش به تیم برمی‌گردد، قرارداد قرضی الکساندر نوبل با موناکو نیز تمام می‌شود و او دوباره به اردوی بایرن اضافه می‌شود، ضمن اینکه یان زومر، خرید زمستانی تیم و سون اولریخ که در ۲ فصل گذشته ذخیره نویر بوده هم هستند.

از طرف دیگر، بازگشت تاپالوویچ می‌تواند آینده نوبل را در هاله‌ای از ابهام قرار دهد. این سنگربان ۲۶ ساله در رسانه‌ها از اینکه تاپالوویچ از او حمایت کافی را نکرده، انتقاد کرده است و به این ترتیب ممکن است در تابستان فروخته شود. برعکس این شرایط درباره نویر صادق است که با تاپالوویچ رابطه خوبی دارد و بازگشت او خبر خوبی برای شماره یک بایرن خواهد بود.

  نارضایتی سرمربی تیم ملی فوتسال زنان ایران از زمان برگزاری بازی دوستانه با روسیه

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان