• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • نظر خوزه ماریا خیمنز درباره یکی از مهمترین دلایل شکست اتلتیکو برابر بارسا

نظر خوزه ماریا خیمنز درباره یکی از مهمترین دلایل شکست اتلتیکو برابر بارسا

پیام جوان: به گزارش ورزش سه، بارسلونا بازی بزرگ این هفته لالیگا را از اتلتیکو برد تا یک قدم دیگر به قهرمانی نزدیک شود. تک گل دقیقه ۴۴ فران تورس کافی بود تا بارسلونا پیروز این دیدار حساس شود و فاصله با رئال به فاصله هشت هفته تا پایان را به یازده امتیاز برگرداند.

در دقایق پایانی بازی، برخورد توپ به دست سرخیو بوسکتس را داور پنالتی تشخیص نداد تا فریاد اعتراض بازیکنان اتلتیکو بلند شود. VAR هم در این صحنه دخالت نکرد و بارسا در نهایت برنده از زمین خارج شد.

خیمنز، مدافع اروگوئه‌ای اتلتیکو، در پایان بازی روی همان صحنه اعتراض داشت: «در بازی برابر آلمریا توپ همین‌طور به دست من برخورد کرد و داور پنالتی گرفت. خوشبختانه با دخالت VAR و به دلیل آفساید، پنالتی باطل شد، ولی در هر صورت داور آن برخورد را پنالتی تشخیص داده بود. چطور داوران تفسیرهای متفاوتی روی صحنه‌های مشابه دارند؟ ما باختیم، چون داور تصمیم گرفت علیه بارسا پنالتی اعلام نکند.»

خیمنز ادامه داد: «همه توانمان را در زمین گذاشتیم و هرچند باختیم، ولی زمین را با سری بالا ترک کردیم. داوری تحت کنترل ما نیست و شاید اگر داور دیگری بود، پنالتی می‌گرفت. ما ۶ بازی متوالی را برده بودیم و هدفی جز پیروزی در نوکمپ نداشتیم، ولی نشد. شانس‌های بسیار خوبی را هم از دست دادیم و فکر می‌کنم شایسته یک امتیاز بودیم.»

خیمنز تصویر برخورد توپ به دست بوسکتس را در استوری اینستاگرام خود نیز منتشر کرده است.

  برنامه رئال برای قرارداد با کیلیان امباپه در انتقالات ژانویه از دستور کار این باشگاه خارج شد

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان