• Home
  • >
  • زندگی
  • >
  • معرفی چند نوشیدنی موثر برای کوچک کردن شکم

معرفی چند نوشیدنی موثر برای کوچک کردن شکم

پیام جوان: نوشیدنی هایی که برای کوچک شدن شکم در عرض دو هفته موثر است را بخوانید.

به گزارش فرتاک ورزشی، یکی از مشکلاتی که برای افرادی که اضافه وزن دارند و یا حتی لاغر هستند سایز شکم و پهلوی آنها است. بسیاری از افراد دوست دارند که کاری انجام دهند که به سرعت شکم و پهلوی آنها لاغر شود زیرا شکم و پهلو جایی است که در نگاه اول در صورت بزرگ بودن، نظرها به آن جلب می شود. بسیاری از افراد روش‌ هایی چون مصرف قرص و نوشیدنی لاغری را برای کاهش وزن انتخاب می ‌کنند. اما برخی دیگر نیز به سراغ روش ‌های پرخطرتری مانند عمل جراحی می‌ روند.

بنابراین با چند روش ساده لاغری شکم و پهلو می ‌توانید مشکل چربی اضافه اطراف شکم را برطرف کنید که یکی از این راه ها استفاده از نوشیدنی های لاغری است که شما با استفاده از آنها می توانید در عرض دو هفته شکم و پهلوی خود را آب کنید. در ادامه با معرفی این نوشیدنی ها همراه ما باشید.

سرکه سیب
سرکه سیب دارای فواید بسیاری برای بدن است که یکی از آنها افزایش متابولیسم و احساس سیری بیشتر است. شما برای تهیه این دمنوش لاغری جادویی به چند فنجان سرکه سیب احتیاج دارید. در این صورت برای دو هفته خود این نوشیدی را در اختیار دارد. برای اثربخشی بیشتر می ‌توانید در کنار سرکه سیب، لیموترش و برگ نعناع هم استفاده کنید. هر روز صبح یک فنجان از این معجون را مصرف کنید. می‌توانید از سرکه سیب در فریزر هم استفاده کنید. برای عطر بیشتر این نوشیدنی می توانید از هل هم استفاده کنید. با خرید انواع هل سبز، سیاه و سفید می توانید از آن در انواع غذاها و نوشیدنی ها هم استفاده کنید.

  کاهش خطر ابتلا به دیابت نوع دو، تنها با دو دقیقه پیاده روی

آب هندوانه
با توجه به این که آب هندوانه مانند شربت نیست و در ترکیبات آن شکر و یا مواد شیرین کننده وجود ندارد بنابراین، یک نوشیدنی مفید برای تامین آب مورد نیاز بدن به شمار می رود. همچنین آب هندوانه بسیار کم کالری است که این تنها مزیت آن به شمار نمی رود؛ این میوه تابستانی دارای مواد بسیار مغذی بوده که از بیمار شدن شما و بروز برخی از سرطان ها جلوگیری می کند. در هندوانه یک اسید آمینه شناخته شده و مفید با نام آرژین نیز وجود دارد.

معجون زنجبیل و آناناس
زنجبیل یک ماده‌ی چربی سوز قوی است که کمک می کند تا سوخت و ساز بدن شما بیشتر شود. آناناس هم یک میوه‌ سرشار از فیبر بوده و موجب افزایش احساس سیری در شما می شود. علاوه بر این، آناناس غنی از آنتی اکسیدان و فاقد کلسترول است. مواد مورد نیاز برای تهیه‌ این معجون، یک لیوان آب آناناس، یک عدد پرتغال، یک فنجان آب زنجبیل و چهار تکه یخ است که شما می توانید در مدت ۲ هفته از آن استفاده کنید. استفاده از دارچین عطر و طعم بهتری به این نوشیدنی می دهد. بهتر است به سراغ چوب های تازه دارچین بروید تا نوشیدنی و یا انواع غذای شما عطر و بوی بهتری به خود بگیرد.

چای سرد نعنا
چای سرد نعنا در کنار آن که می تواند تشنگی شما را برطرف کند و در فصل تابستان به شما طراوت و شادابی زیادی بدهد، برای صاف کردن شکم و پهلوهای شما نیز مفید است. نعناع به شکم شما کمک می کند که چربی ها را بسوزانید و غذاهای پر چرب و با کلسترول بالا مانند برگرها و استیک ها را به سرعت هضم کنید. با این کار این نوشیدنی مانع از نفخ کردن شکم شما هم می شود.

  بهترین زمان خوردن موز و تاثیر آن بر سلامتی

آب انار
آب انار کالری بسیار کمی دارد اما انرژی که به شما می دهد بسیار زیاد است. شما می توانید از یک فنجان آب انار همراه با یک چهارم فنجان آب استفاده کنید. این نوشیدنی چربی سوز، هم کالری این ماده‌ مغذی را افزایش می ‌دهد و هم خاصیت سیر کنندگی آن را هم بالا می ‌برد. شما می توانید آب انار را در هر زمان که خواستید استفاده کنید. استفاده از این نوشیدنی چربی سوز پیش از فعالیت ورزشی توصیه می شود.

نوشیدنی تمشک و لیمو ترش
تمشک و لیمو ترش هر دو چربی سوز هستند. لیمو ترش سرشار از ویتامین C است که به سم زدایی از بدن کمک کرده و موجب از بین رفتن رادیکال های آزاد بدن می شود. تمشک نیز دارای مواد طبیعی به نام کتون است. این ماده می تواند اشتهای شما را کم کند و با کاهش میزان کالری موجب لاغری شکم و پهلوی شما می‌ شود. برای تهیه‌ این معجون خوشمزه مقداری تمشک تازه را با نصف یک لیمو ترش مخلوط کرده و آن را در چند روز مصرف کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان