• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • اسکی بازان ایران نتوانستند در رقابتهای پارالمپیک زمستانی، به مرحله‌ی بعد صعود کنند

اسکی بازان ایران نتوانستند در رقابتهای پارالمپیک زمستانی، به مرحله‌ی بعد صعود کنند

پیام جوان: به گزارش “ورزش سه” و به نقل از ایسنا، درادامه بازیهای پارالمپیک زمستانی که در چین در حال برگزاری است، امروز چهارشنبه ۱۸ اسفند دو نماینده ایران در رشته صحرانوردی به مصاف حریفان خود رفتند و در پایان مرحله مقدماتی با شکست برابر آنها از راهیابی به مرحله بعد بازماندند.

در این رقابتها ۱۴۰ ورزشکار در رشته‌ها و کلاس‌های مختلف اسکی حضور دارند که در کلاس ابوالفضل خطیبی و در مسافت ۱۲۰۰ متر سرعت، نماینده ایران در رشته صحرانوردی در بین ۲۵ ورزشکار شرکت کننده در پایان مرحله مقدماتی در جایگاه بیست و سوم قرار گرفت و از راهیابی به مرحله بعد بازماند و تنها ۱۲ نفر اول توانستند به مرحله بعد راه پیدا کنند.

در بخش بانوان نیز الهه قلی فلاح نماینده نابینا و کم‌بینای ایران در رشته صحرانوردی و در مسافت ۱۲۰۰ متر سرعت در مرحله مقدماتی به مصاف حریفان خود رفت و از بین ۱۰ نفر شرکت کننده در پایان مرحله مقدماتی در جایگاه دهم ایستاد و از راهیابی به مرحله بعد بازماند و تنها ۶ نفر اول موفق شدند به مرحله بعد راه پیدا کنند.

ابوالفضل خطیبی در دومین رقابت خود روز شنبه ۲۱ اسفند در رشته صحرانوردی و در ۱۰ کیلومتر انفرادی برابر حریفان خود در بازیهای پارالمپیک زمستانی رقابت خواهد کرد.

  محمدهادی ساروی، کشتی گیر وزن ۹۷ کیلوگرم، با نظر اخطارهای داوران 4 بر یک بازنده شد

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان