محبوب‌ترین برند رستوران در کالیفرنیا از نگاه Yelp

پیام جوان: به گزارش فکس ۴۰، Yelp اخیراً فهرستی از ” ۵۰ برند محبوب در ایالات متحده ” منتشر کرده است. در این فهرست، یک رستوران زنجیره ای خاص که به خاطر نان های خود شناخته شده است، برترین برند در کالیفرنیا است.

Yelp در پستی درباره این لیست گفت: «در حالی که نیویورک با اسموتی کینگ در حال بهبودی است، کالیفرنیایی‌ها غذای راحت و نان‌هایشان را در Olive Garden ترجیح می‌دهند…»

به گفته این شرکت ، Olive Garden ، یکی از زیرمجموعه‌های Darden Restaurants، متخصص در غذاهای ایتالیایی-آمریکایی است و دفتر مرکزی آن در اورلاندو است و تقریباً ۱۰۰۰ مکان در سراسر کشور دارد .

در فهرست محبوب ترین برندهای Yelp در هر ایالت، Olive Garden به عنوان منتخب کالیفرنیا ظاهر شد.

سایر برندهای ملی که توسط چندین ایالت به عنوان محبوب ترین برندها انتخاب شدند عبارتند از Marshall’s، Smoothie King، Culver’s و CostCo.

به گفته Yelp، این فهرست شامل محبوب‌ترین رستوران‌ها، غذاها و برندهای خرده‌فروشی در کشور است که Yelpers بر اساس مواردی مانند «مقرون به صرفه بودن، خدمات مشتری و محصولات با کیفیت بالا» تعیین کرده است.

Yelp می‌گوید که با مشاهده برندهایی با حداقل ۲۰۰ مکان در حداقل ۲۵ ایالت و بیش از ۵۰۰ بررسی، با حداقل یک بررسی برای هر دو مکان در سال ۲۰۲۲، این فهرست را ایجاد کرده است.

برندهایی که به‌عنوان محبوب‌ترین برند هر ایالت انتخاب شدند، باید در رتبه‌بندی ملی ۵۰ برند محبوب قرار می‌گرفتند.

Olive Garden در رتبه پانزدهم فهرست ملی قرار گرفت.

  تقاطع بلوار وست‌وود و خیابان روچستر در لس آنجلس، به یاد مهسا امینی به میدان زن زندگی آزادی تغییر نام می‌دهد

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان