• Home
  • >
  • اقتصادی
  • >
  • مدیر عامل شرکت آرک اینوست: بیت کوین و اتریوم در آشفتگی‌ها از سایر طبقات دارایی بهتر عمل می‌کنند

مدیر عامل شرکت آرک اینوست: بیت کوین و اتریوم در آشفتگی‌ها از سایر طبقات دارایی بهتر عمل می‌کنند

پیام جوان: کتی وود، مدیر عامل شرکت آرک اینوست می‌گوید که آشفتگی‌های اخیر در بخش بانکی نشان داده است که بیت‌کوین و اتریوم می‌توانند در برابر اقتصاد متزلزل از خود مقاومت نشان دهند و از سایر طبقات دارایی بهتر عمل کنند و مانند طلا باشند.

وود در مصاحبه‌ای در ۱۵ آوریل گفت که انعطاف‌پذیری بیت‌کوین در طول آخرین بحران بانکی مثال زدنی بود و از همه شاخص‌هایی که شرکت مدیریت سرمایه‌گذاری متمرکز بر فناوری او نظارت می‌کند بهتر عمل کرده است.

او ادعا کرد که بیت‌کوین و اتریوم برای برخی از سرمایه‌گذاران در میان عدم اطمینان اقتصاد کلان اکنون به عنوان دارایی‌های “خطرناک” شناخته می‌شود و برای برخی دیگر مانند طلا دارایی امن است.

او در همین رابطه در توییتر افزود: «بیت‌کوین و اتریوم نظم سنتی جهان را بر هم زده‌اند، منظور من این است که آنها مانند طلا در حال تبدیل شدن به یک دارایی امن هستند، این واقعاً جالب است و نشان‌دهنده پذیرش بسیار گسترده‌تر از آن چیزی است که اکثر مردم درک می‌کنند، هیچ کس نمی‌تواند جلوی این نوآوری را بگیرد.

کتی وود افزود: چرا بیت‌کوین و سایر دارایی‌های رمزارزی در این بحران بانکی افزایش قیمت داشته‌اند؟ از نظر ما و برخلاف آن‌هایی که در دنیای مالی سنتی وجود دارند، بسیاری از دارایی‌های کریپتو با نقطه ضعف اصلی مواجه نیستند: آنها غیرمتمرکز، شفاف و قابل حسابرسی هستند.»
وود فکر می‌کند که رمزارز در نهایت به طور گسترده پذیرفته می‌شود، علاوه بر این کتی وود تصریح کرد: همین که عموم مردم به وضوح می‌توانند انواع فشارهای نظارتی را که دولت ایالات متحده بر این صنعت برای حفظ کنترل متمرکز پول اعمال می‌کند را ببینند.

  نرخ امروز دلار و یورو در صرافی‌های بانکی

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان