• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • پیشنهاد ۳٫۵ میلیارد دلاری شرکت سعودی برای خرید چلسی

پیشنهاد ۳٫۵ میلیارد دلاری شرکت سعودی برای خرید چلسی

پیام جوان: به گزارش “ورزش سه”، قرار گرفتن نام آبراموویچ در فهرست افراد تحریم شده از سوی دولت انگلیس به دلیل حمله نظامی دولت روسیه به اوکراین، باعث شد که کار برای باشگاه چلسی دشوار شود.
مالک این باشگاه پیش از این اعلام کرده بود که قصد فروش این باشگاه لیگ برتری را دارد اما پیش از آن که با هر یک از خریداران به توافق برسد تحت تحریم قرار گرفت و به همین دلیل حالا شرایط فروش این باشگاه کمی پیچیده شده است.
حالا گفته می‌شود که گروه رسانه‌ای سعودی پیشنهاد ۳٫۵ میلیارد دلاری برای خرید چلسی ارائه کرده و آماده است تا با سایر رقبا برای انتقال مالکیت این باشگاه رقابت کند.

بن جیکوبز مدعی شده که محمد الخرجی یکی ازهواداران باشگاه چلسی است که مدیریت این کنسرسیوم خصوصی را برعهده دارد و حالا در تلاش است که این باشگاه را از آن خود کند. او همچنین ادعا کرده که این فرد هیچ ارتباط مستقیمی با دولت عربستان ندارد.
گفته می‌شد این گروه رسانه‌ای در صورت خرید چلسی برنامه‌ای برای بازسازی استمفوردبریج و بهبود شرایط این ورزشگاه در نظر دارد. آنها همچنین مشتاق هستند که روی تیم‌های آکادمی این باشگاه و تیم زنان سرمایه‌گذاری قابل توجهی انجام دهند.
با این حال، پیشنهادات دیگری نیز برای خرید باشگاه چلسی ارائه شده و حالا نمایندگان آبراموویچ و دولت انگلیس باید برای به نتیجه رسیدن این روند و قطعی شدن فروش این باشگاه لیگ برتری با یکدیگر به توافق برسند.

چلسی در روزهای اخیر با مشکلات عجیبی روبرو شده است. دولت انگلیس مجوزی را برای ادامه کار این باشگاه علیرغم تحریم مالکش به آنها اعطا کرد اما بانک بارکلیز اعلام کرد که تمامی حساب‌های متعلق به این باشگاه را بسته تا این مجوز را از نظر قانونی بررسی کند. این شرایط نگرانی بسیاری را برای هواداران چلسی به همراه داشته است.

  جزئیات مراسم قرعه کشی مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های فوتبال لیگ قهرمانان اروپا

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان