• Home
  • >
  • اقتصادی
  • >
  • افزایش احتمال خروج دلار از کریدور جدید

افزایش احتمال خروج دلار از کریدور جدید

پیام جوان: به گزارش اقتصادنیوز، بررسی نرخ دلار در بازار ارز امروز شنبه ۲۶ فروردین ماه نشان می دهد که اسکناس آمریکایی امروز هم مانند روزهای گذشته در کانال پنجم معامله می شود. عده ای از معامله گران می گفتند با نوسان محدود نرخ حواله درهم در روزهای اخیر نرخ دلار در بازار یخ زده است.

برخی از تحلیل‌گران بر این باورند که عدم انتشار اخبار جدید در زمینه مناسبات سیاست خارجی کشور در کنار افت حجم معاملات در روز‌های ماه رمضان به کریدور‌سازی دلار کمک کرده است. برخی از این افراد نیز معتقدند که با اتمام تعطیلات عیدفطر و شروع بازار در هفته‌های ابتدایی اردیبهشت ماه احتمال خروج دلار از کریدور جدید افزایش می‌یابد.

نوسان محدود نرخ ارز در مبادله
در سمت رسمی بازار هم نرخ دلار، یورو و درهم نوسان محدودی را ثبت کرده است. آن طور که مرکز مبادله ارز و طلای ایران اعلام کرده است.

امروز قیمت دلار در حدود ۴۱ هزار و ۷۲۴ تومان درج کرده است که نسبت به روز پنجشنبه گذشته ۱۲ تومان نوسان صعودی را نشان می دهد .

امروز همچنین قیمت یورو در این مرکز ۴۵ هزار و ۸۰۶ تومان است. این قیمت در مقایسه با دو روز قبل ۱۸ تومان نزولی شده است.

در تابلوهای سایت مرکز مبادله، قیمت درهم امارات هم امروز ۱۱ هزار و ۳۶۱ تومان به چشم می‌خورد.

نرخ‌های توافقی، قیمت دلار امروز شنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۲ در سایت کانون صرافان بطور میانگین ۴۲ هزار و ۱۰۲تومان است. این قیمت ۲۳۹ تومان پایین تر از روز پنجشبه هفته قبل است.

قیمت یورو امروز به صورت توافقی هم در سایت کانون صرافان ایرانیان به طور میانگین ۴۶ هزار و ۳۱۰ تومان درج شده است که در مقایسه با دو روز قبل ۱۴۵ تومان افت کرده است.

  پیش بینی قیمت دلار در بازار روز سه شنبه ۱۹ دی ماه

صعود محدود نرخ حواله درهم
قیمت درهم امارات در سایت کانون صرافان برخلاف دلار و یورو مسیر صعود را دنبال کرد. طبق اعلام سایت مذکور درهم به صورت توافقی در محدوده ۱۳ هزار و ۳۲۱ تومان معامله شد که ۷۱ تومان رشد را تجربه کرده است.

قیمت اونس طلا که عصر روز پنجشنبه گذشته در محدوده ۲ هزار و۴۵ دلار به فروش رسیده بود روز جمعه تا ابتدای مرز ۲ هزار دلار پایین آمد. فلز گران بهای جهانی در بازار امروز در محدوده ۲هزار و ۴ دلار به فروش رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان