بهترین مکان برای زندگی شهری در حومه بی اریا

پیام جوان: به گزارش کرون ۴، اگر هنوز می‌خواهید طعم سبک زندگی شهری را بچشید و به دنبال این هستید که در کدام منطقه حومه بی اریا باید زندگی کنید؟ طبق یک مطالعه، پاسخ پالو آلتو است.

کافه استوریج مطالعه‌ای را منتشر کرد که برترین حومه‌های کشور را از نظر «سبک زندگی شهری» رتبه‌بندی کرد. پالو آلتو پس از Edina، MN و Falls Church، VA، سوم شد.

طبق این مطالعه، پالو آلتو به دلیل بخش تجاری، امکانات رفاهی و سلامتی جذاب است. استوریج کافه گفت که پالو آلتو از اقتصاد متنوعی برخوردار است و مشاغل را حفظ می کند، حتی اگر در صنعت فناوری اخراج شود.

استوریج کافه گفت: «حدود ۶۰ کسب و کار به ازای هر ۱۰۰۰ ساکن ثبت شده است، و مرکز شهر آن به تنهایی ۳٫۲ میلیون دلار درآمد مالیاتی بر فروش در سال مالی ۲۰۲۱-۲۰۲۲ ایجاد کرده است که بیش از هر مرکز شهر دیگری در منطقه است.

بر اساس این گزارش، به طور طبیعی، در پالو آلتو هیچ کمبودی در کنار کار وجود ندارد – نه تنها ساکنان به گزینه‌های زیادی از نظر فروشگاه‌های خرده‌فروشی و رستوران‌ها دسترسی دارند، بلکه از سرانه فضای پارک چشمگیر ۱۹۰۰ فوت مربع نیز لذت می‌برند.

پالو آلتو در بخش آگاهی از سلامت نیز امتیاز خوبی کسب کرد. بر اساس این مطالعه، ساکنان پالو آلتو دارای نرخ چاقی ۲۲ درصدی در مقایسه با ۳۳ درصد در سراسر کشور هستند. امید به زندگی در این شهر نیز بالاتر از حد متوسط ​​است و دوچرخه سواری تا محل کار محبوب است.

دو شهر دیگر بی اریا در فهرست ۱۰ شهر برتر قرار گرفتند: لس گاتوس (شماره ۷) و برلینگیم (شماره ۸). هر دو شهر برای بخش های تجاری و سلامت خود امتیاز کسب کردند.

  جاده نایل کانیون بین سونول و فرمونت به دلیل رانش زمین بسته شد

روش شناسی
برای تکمیل این مطالعه، کافه استوریج ۹۱۲ حومه واقع در ۱۰۰ منطقه متروی برتر ایالات متحده را رتبه بندی کرد. حومه به عنوان مکانی در یک منطقه بزرگ مترو با بین ۱۰۰۰۰ تا ۱۰۰۰۰۰ ساکن تعریف شده است.

فهرست بزرگی از عوامل در این مطالعه در نظر گرفته شد، از جمله شاخص مقرون به صرفه بودن مسکن، درصد خانه های تک خانواده، مشاغل به ازای هر ۱۰۰۰ نفر، چاقی و نرخ جرم و جنایت. برای نگاهی عمیق‌تر به این گزارش، می‌توانید از سایت زیر بازدید کنید:

https://www.storagecafe.com/blog/best-suburbs-for-city-like-living/

 

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان