• Home
  • >
  • اقتصادی
  • >
  • نزول قیمت دلار، قیمت یورو و درهم در مرکز مبادله

نزول قیمت دلار، قیمت یورو و درهم در مرکز مبادله

پیام جوان: به گزارش اقتصادنیوز، قیمت دلار در اولین روز هفته جاری نوسان محدودی را ثبت کرد. عده ای از تحلیلگران ارزی می گفتند بعد از نوسانات کاهشی اواخر هفته گذشته این نوسان محدود طبیعی است.

در این میان برخی از فعالان اقتصادی به رنج شدن نرخ درهم در بازار امروز اشاره می کردند. از نگاه این دسته از بازیگران ارزی رنج شدن قیمت درهم موجب شد دلار افت و خیر خاصی را ثبت نکند.

ردپای بورس در بازار دلار
از سوی دیگر، برخی از فعالان می گفتند به نظر می رسد که تقویت شاخص کل بورس انتظارات نزولی را در بازار ارز تقویت کرد. شاخص کل در هفته گذشته توانست خود را بالای مرز ۲ میلیون واحدی نگه دارد و این موضوع از نگاه برخی فعالان، بخشی از تقاضا را از بازار ارز خارج کرد.

شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز با رشد ۶۴۹۲۳ واحدی به سقف جدیدی رسید. شاخص کل هم در ناحیه ۲ میلیون و ۲۰۲ هزار واحد قرار دارد.

نزول قیمت دلار، قیمت یورو و درهم در مرکز مبادله
امروز نرخ دلار در بازار رسمی هم نوسان کاهشی داشت. آن طور که مرکز مبادله اعلام کرده نرخ دلار امروز با ۱۳۰ تومان کاهش بر روی ۴۰ هزار و ۶۳۹ تومان قرار گرفت.

همچنین قیمت یورو اسکناس در مرکز مبادله نزدیک به ۱۶۰ تومان نزول را تجربه کرد و در محدوده ۴۴ هزار و ۳۴۷ تومان به فروش رسید. نرخ درهم اسکناس امروز اندکی افت کرد و در حول و حوش ۱۱ هزار و ۶۶ تومان به فروش رسید.

  بررسی وضعیت بازار ارز و طلا در نیمه اول مرداد

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان