• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • بازگشت ارلینگ هالند به تمرین منچسترسیتی در آستانه دیدار روز شنبه مقابل ساوتهمپتون

بازگشت ارلینگ هالند به تمرین منچسترسیتی در آستانه دیدار روز شنبه مقابل ساوتهمپتون

پیام جوان: به گزارش ورزش سه، ارلینگ هالند حدود دو هفته پیش در جریان پیروزی ۶-۰ سیتی مقابل برنلی در جام حذفی انگلیس از ناحیه کشاله ران آسیب دید و از آن زمان تا امروز به مدت بیش از دو هفته برای تیمش به میدان نرفته است.

هالند حتی در فیفادی اخیر هم به دلیل همین آسیب‌دیدگی نتوانست تیم ملی کشورش، نروژ را همراهی کرده و در رقابت‌های انتخابی یورو ۲۰۲۴ در دو بازی مقابل اسپانیا و گرجستان به میدان برود. بعد از این فیفادی و شروع دوباره رقابت‌های باشگاهی هم هالند در دیدار منچسترسیتی مقابل لیورپول در میدان حضور نداشت. دیداری که با وجود غیبت او با پیروزی ۴-۱ شاگردان گواردیولا به پایان رسید.

منچسترسیتی در روزهای آینده دو دیدار مهم در پیش دارد و اضافه شدن ارلینگ هالند به تمرین امروز سیتیزن‌ها برای این تیم و هوادارانش بهترین خبر ممکن است. باشگاه منچسترسیتی با انتشار ویدیویی در شبکه‌های اجتماعی بازگشت هالند به تمرین‌ها را تایید کرد و با عبارت “ارلینگ هالند برگشته است” به استقبال او رفت.

این ستاره نروژی که تابستان گذشته از بوروسیا دورتموند به سیتی پیوست، در این تیم عملکرد درخشانی داشته و در ۳۷ بازی با پیراهن سیتیزن‌ها ۴۲ گل به ثمر رسانده است. هالند امیدوار است با سیتی موفق به فتح سه‌گانه شود. سیتیزن‌ها با اینکه از آرسنال عقب افتاده‌اند و در رتبه دوم جدول لیگ برتر قرار دارند، اما همچنان خود را در کورس قهرمانی می‌بینند. تیم پپ گواردیولا در جام حذفی انگلیس هم حضور دارد و این هفته روز سه‌شنبه باید اولین بازی خود در یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان را مقابل بایرن مونیخ برگزار کند.

  سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از جلسه با مدیرعامل باشگاه حاضر به گفتگو با خبرنگاران نشد

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان