دلار هرات از تهران جلو زد

پیام جوان: به گزارش اقتصادنیوز، قیمت دلار امروز چهارشنبه ۱۶ فرودین ماه بعد از چند روز نزول مداوم، نوسان صعودی را ثبت کرد.

طبق اعلام سایت ها امروز چهارشنبه ۱۶ فروردین نرخ دلار در تهران و هرات مسیر رشد را دنبال کرد. البته سرعت افزایش قیمت اسکناس آمریکایی امروز در هرات ۲ برابر تهران بود.

رشد قیمت دلار در بازار ارز هرات در حالی است که روز گذشته تهران از هرات بالاتر قیمت خورده بود. قیمت درهم نیز در مقایسه با روز سه شنبه بالاتر بود.

قیمت دلار مبادله‌ای در بازار امروز چهاشنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۲ مانند روزهای گذشته در محدوده ۴۰ هزار و ۲۰۰ تومان معامله شد.

امروز قیمت یورو اسکناس در مرکز مبادله وارد کانال۴۴ هزار تومان شد و بر روی ۴۴ هزار و ۲۵ تومان قرار گرفت. روز گذشته نرخ یورو در این مرکز در محدوده ۴۳ هزار و ۷۷۷ تومان معامله شده بود.

نرخ حواله یورو هم مانند یورو اسکناس امروز مسیر رشد را دنبال کرد و وارد کانال ۴۰ هزار تومان شد. قیمت یورو حواله امروز ۴۰ هزار و ۸۲ تومان بود. روز گذشته نرخ یورو در محدوده۳۹ هزار و ۸۵۷ تومان قرار داشت.

قیمت درهم امارات اسکناس نیز مانند دلار اسکناس در یک محدوده خاص قفل شده است. امروز قیمت درهم در مرکز مبادله ۱۰ هزار و ۹۴۶ تومان اعلام شده است.

نرخ حواله دلار نیز در این مرکز مانند روز‌های گذشته ۳۶ هزار و ۶۰۰ تومان اعلام شد. نرخ حواله درهم امارات نیز امروز مانند روزهای گذشته در محدوده ۹ هزار و ۹۶۶ تومان معامله شد.

  معامله رمزارزها به صورت ترکیبی در محدوده سبز و قرمز

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان