• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • جان تری، اسطوره باشگاه چلسی در راه بازگشت به این باشگاه

جان تری، اسطوره باشگاه چلسی در راه بازگشت به این باشگاه

پیام جوان: به گزارش ورزش سه، بعد از اخراج گراهام پاتر از چلسی تکلیف سرمربی بعدی این تیم همچنان نامشخص است و تا اطلاع ثانوی برونو سالتور به عنوان سرمربی موقت هدایت این تیم را به عهده خواهد داشت.

جان تری، کاپیتان سابق و اسطوره چلسی، امروز تایید کرد که قصد دارد به بازنشستگی‌اش از فوتبال خاتمه داده و به عنوان مربی به کادر فنی آبی‌های لندن اضافه شود.

تری برای چلسی ۷۱۷ بازی انجام داده و بعد از بازنشستگی از فوتبال به عنوان بازیکن مدتی مربیگری را تجربه کرده است. آخرین فعالیت او در این حوزه حضور در کادر فنی استون‌ویلا به عنوان دستیار سرمربی بود ولی تری در سال ۲۰۲۱ استون‌ویلا را ترک کرد و از آن زمان تا امروز فعالیت دیگری به عنوان مربی نداشته است.

کاپیتان سابق چلسی در حال حاضر در آکادمی باشگاه چلسی مشغول به فعالیت است ولی تری امروز در مصاحبه‌ای گفت در صورتی که پیشنهاد مناسبی از مدیران چلسی دریافت کند به عنوان مربی به کادر فنی تیم بزرگسالان چلسی اضافه خواهد شد.

جان تری در این باره گفت: “من با مربیگری خداحافظی کرده‌ام و دیگر در هیچ تیمی مربیگری نخواهم کرد مگر چلسی. من حاضرم در کادر فنی تیم اول باشگاه محبوبم فعالیت کنم. در حال حاضر از نقشی که در آکادمی دارم راضی‌ام و از کار کردن با بازیکنان جوان لذت می‌برم. من خودم در نوجوانی و جوانی در آکادمی چلسی حضور داشتم و حالا تجربیاتم را به نسل جدید منتقل می‌کنم. ولی اگر پیشنهاد خوبی برسد به حضور در کادر فنی تیم اول باشگاه نه نخواهم گرفت.”

  طلسم لائوتارو مارتینز، ستاره آرژانتینی اینتر

تری به عنوان یکی از ستاره‌هایی که در طول دوران فوتبالش تنها پیراهن چلسی را به تن کرده بین هواداران این تیم به شدت محبوب است. چلسی در دوران اوج خود با حضور تری ۵ بار فاتح لیگ برتر شد و یک بار هم قهرمانی در چمپیونزلیگ را تجربه کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان