• Home
  • >
  • اخبار کالیفرنیا
  • >
  • گزارش‌ها می‌گویند بیش از نیمی از کالیفرنیا بدون خطر شرایط خشکسالی است

گزارش‌ها می‌گویند بیش از نیمی از کالیفرنیا بدون خطر شرایط خشکسالی است

پیام جوان: به گزارش فاکس ۴۰، شرایط خشکسالی در سرتاسر کالیفرنیا به لطف باران شدید و بارش برف تاریخی که از اواخر سال گذشته میلادی ایالت گلدن استیت را تحت تأثیر قرار داده است، به عقب نشینی ادامه می دهد.

داده‌های پایش خشکسالی ایالات متحده که در روز پنجشنبه منتشر شد نشان می‌دهد که بیش از ۵۰ درصد از کالیفرنیا برای اولین بار از فوریه ۲۰۲۰ از هرگونه طبقه‌بندی خشکسالی عاری است .

بخش کوچکی از شمال شرقی شهرستان لس آنجلس هنوز به عنوان منطقه خشک در نظر گرفته می شود، که کمترین طبقه بندی نظارت بر خشکسالی ایالات متحده است.

تنها ۲۸ درصد از گلدن استیت شرایط خشکسالی «متوسط» تا «شدید» را تجربه می‌کنند، از جمله بخش‌هایی از سن برناردینو، ریورساید، سن دیگو و اینیو.

در ماه نوامبر، تقریباً تمام دره مرکزی کالیفرنیا در «خشکسالی استثنایی»، بدترین طبقه‌بندی ناظر خشکسالی ایالات متحده در نظر گرفته بود.

از روز پنجشنبه، کل خط ساحلی کالیفرنیا عاری از خشکسالی بود و تنها بخش کوچکی از دره مرکزی “به طور غیرعادی خشک” در نظر گرفته شد. شرایط خشکسالی «بیشتر» هنوز در نواحی شمال شرقی و جنوب شرقی ایالت وجود دارد.

آخرین داده ها همان چیزی است که ریچارد هیم، هواشناس اداره ملی اقیانوسی و جوی، در اوایل ماه پیش بینی کرده بود.

هیم در بیانیه‌ای اعلام کرده بود: «پایش خشکسالی ایالات متحده در ماه مارچ نشان می‌دهد که خشکسالی در کالیفرنیای شمالی و جنوبی تا پایان ماه مارچ ادامه خواهد داشت، اما در بیشتر مناطق مرکزی کالیفرنیا پایان خواهد یافت.

NOAA چشم انداز بارش ماهانه خود را در ۲۸ فوریه منتشر کرد که پیش بینی کرد کالیفرنیا روزهای بارانی بیشتری را در ماه مارچ تجربه خواهد کرد، پیش بینی ای که درست از آب درآمد.

  اطلاعیه پلیس Fremont در خصوص بازگشایی مسیر Mowry Avenue و Farwell Drive در نزدیکی Interstate 880

کوه‌های سیرا نوادا در کالیفرنیا شاهد برف‌های بی‌سابقه‌ای هستند که در نهایت آب می‌شوند و مخازن این ایالت را پر می‌کنند. روز چهارشنبه، پیست اسکی کوه ماموت اعلام کرد که رکورد جدید بارش برف تمام دوران را به ثبت رسانده است.

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان