• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • گواردیولا همچنان لیورپول را تیمی استثنایی می‌داند

گواردیولا همچنان لیورپول را تیمی استثنایی می‌داند

پیام جوان: به گزارش ورزش سه، منچسترسیتی امسال در لیگ برتر بر خلاف چند فصل گذشته در کورس قهرمانی با لیورپول در رقابت نیست بلکه رقیب اصلی‌اش آرسنال است. شاگردان پپ گواردیولا در حال حاضر با یک بازی کمتر و هشت امتیاز کمتر آرسنال صدرنشین را تعقیب می‌کنند.

در همین حال سیتی فردا در یک بازی حساس باید در خانه‌اش به مصاف حریف سنتی چند سال گذشته خود لیورپول برود. یکی از نگرانی‌های سیتی برای بازی فردا مصدومیت ارلینگ هالند است که به دلیل آسیب‌دیدگی در فیفادی اخیر نتوانست تیم ملی کشورش نروژ را همراهی کند.

گواردیولا در کنفرانس خبری پیش از این مسابقه درباره استفاده از هالند یا غیبت او پاسخ صریحی نداد و گفت تصمیم نهایی امروز بعد از مشورت با پزشکان و خود ارلینگ هالند گرفته خواهد شد.

آخرین اخبار مصدومیت ارلینگ هالند و فیل فودن
فیل فودن جراحی کرده و ارلینگ هالند در حال ریکاوری است. بعد از تمرین امروز باید ببینیم ارلینگ چه شرایطی دارد.

زمان احتمالی بازگشت فودن
پزشک ما می‌گوید دو یا سه هفته. او جراحی آپاندیس را از سر گذرانده و باید ببینیم شرایطش چه می‌شود.

بازی فردا مقابل لیورپول
ما سال‌ها است همدیگر را می‌شناسیم. این هم یک بازی دیگر است. لیورپول همچنان تیمی استثنایی است. نظر من درباره آن‌ها عوض نمی‌شود.

سیتی امسال شانس بردن سه‌گانه دارد؟
خیلی سخت است. علاوه بر این بازی ما برنامه خیلی خیلی سختی داریم با بازی‌های پرتعداد و دشوار. بعد از این همه سال همچنان برای قهرمانی می‌جنگیم. در همه رقابت‌ها حضور داریم و این عالی است. مهم این است که در همه رقابت‌ها در حال نبرد هستیم. برای فتح سه جام. این خیلی خوب است. بردن خوب است ولی حفظ شرایط تیم در یک دوره ۱۰ یا ۱۱ ماهه خیلی دشوار است. ولی ما هنوز در همه رقابت‌ها هستیم.

  لیورپول در شرایطی به پیروزی رسید که ۸ بازیکن اصلی خود را نداشت

ریسک استفاده از ارلینگ هالند
هنوز مشخص نیست. امروز بعد از تمرین‌ها با دکترها مشورت می‌کنیم و به خصوص با خود بازیکن چون او است که در نهایت تصمیم می‌گیرد. باید ببینیم چه می‌شود.

شانس پیروزی سیتی مقابل لیورپول چقدر است؟
آن‌ها می‌توانند هر تیمی را ببرند. همان‌طور که ما می‌توانیم هر تیمی را ببریم. این هم یک بازی است.

غیبت هالند برنامه بازی سیتی را تغییر می‌دهد؟
فوتبال یعنی کیفیت بازیکن‌ها. هالند مهارت‌های خاص خودش را دارد و خولین هم مهارت‌های خاص خودش را. بستگی دارد. اکثر بازیکنان ما تازه دیروز برگشتند و به تیم ملحق شدند و نتوانستیم کار زیادی بکنیم. امروز کمی تمرین داشتیم. آخرین ارزیابی ما امروز انجام می‌شود.

وضعیت سلامتی بازیکنان سیتی
در طول فصل عملا همه بازیکنان را در اختیار داشتیم. ولی گاهی هم پیش می‌آید که تیم در برهه‌ای با مصدومان متعدد روبه‌رو باشد. وقتی این تعداد بازی دارید نمی‌توانید با ۱۱ یا ۱۲ بازیکن پیش بروید و همه بازیکنان باید در خدمت تیم باشند و مورد استفاده قرار بگیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان