• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • رئال مادرید به دنبال جذب کای هاورتز و ریس جیمز، دو بازیکن چلسی

رئال مادرید به دنبال جذب کای هاورتز و ریس جیمز، دو بازیکن چلسی

پیام جوان: به گزارش ورزش سه، باشگاه رئال مادرید برنامه‌های متنوعی برای نقل و انتقالات تابستانی دارد. از جود بلینگام، مهاجم دورتموند، به عنوان هدف اصلی این باشگاه یاد می‌شود. با این وجود کهکشانی ها برای پست‌های دیگر هم نفراتی را مدنظر دارند.

آنها به دنبال جذب یک مدافع راست بازیساز و خلاق هستند تا با دنی کاروخال رقابت کند. ریس جیمز، ملی انگلیسی چلسی، گزینه اول رئالی‌ها برای این پست است. باشگاه اسپانیایی در پنجره‌های قبلی خریدهای مهمی از چلسی داشته که از میان آنها می‌توان به تیبو کورتووا و ادن هازارد اشاره کرد.

طبق گزارش AS با توجه به اینکه باشگاه چلسی برای ایجاد تعادل در حساب و کتاب‌های مالی خود باید چند ستاره را بفروشد، رئال مادرید تلاش می‌کند تا با ارائه پیشنهادات مالی مناسب از این شرایط نهایت استفاده را ببرد. جیمز به احتمال زیاد تا سال ۲۰۲۸ با چلسی باشد اما شاید یک پیشنهاد مالی کلان از سوی رئال، باشگاه انگلیسی را نسبت به فروش او وسوسه کند.

همچنین گفته می‌شود باشگاه رئال مادرید کای هاورتز، ملی پوش آلمانی چلسی را نیز زیر نظر دارد. این مهاجم گلزن در سال ۲۰۲۰ از بایرلوکوزن راهی چلسی شد و با ۲۳ سال سن می‌تواند گزینه ایده آلی برای خط حمله رئال مادرید طی سال‌های آینده باشد.

  قدرتمندترین زن دنیای فوتبال از چلسی جدا شد

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان