• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • قیمت‌‌گذاری ۱۲۰ میلیون یورویی تاتنهام برای هری کین

قیمت‌‌گذاری ۱۲۰ میلیون یورویی تاتنهام برای هری کین

پیام جوان: به گزارش ورزش سه، با اینکه به نظر می‌رسد منچستریونایتد بیشترین علاقه را به جذب هری کین از تاتنهام دارد تا بتواند راه‌ حلی برای پیشانی خط حمله‌اش پیدا کند اما در روزهای اخیر گزارش‌هایی از علاقه چند باشگاه بزرگ دیگر به این گلزن انگلیسی منتشر شده است. از جمله گفته می‌شود رئال مادرید هم هری کین را جانشین مناسبی برای بنزما می‌داند.

اما منچستریونایتد، رئال مادرید و دیگر باشگاه‌های خواهان هری کین تابستان آینده در مذاکره با تاتنهام کار آسانی نخواهند داشت. روزنامه تایمز امروز در گزارشی مدعی شد تاتنهام در ارزیابی اخیرش قیمت او را ۱۲۰ میلیون یورو ارزیابی کرده و حاضر به عقب‌نشینی از این قیمت نیست.

تاتنهام در وهله اول از فروش ستاره اصلی‌اش به یک حریف مستقیم مثل منچستریونایتد اصلا راضی نیست و شاید در صورتی که رئال یا باشگاه غیر انگلیسی دیگری هم حاضر باشند قیمت مد نظر آن‌ها را بپردازند ترجیح تاتنهام این باشد که او را به یونایتد واگذار نکند.

اما تایمز می‌گوید هری کین شخصا تمایل دارد همچنان به بازی کردن در لیگ برتر ادامه بدهد. گفته می‌شود علت این ترجیح او این است که هری کین علاقه زیادی به شکستن رکورد گلزنی در تاریخ لیگ برتر دارد که در حال حاضر در اختیار آلن شیرر است. شیرر با به ثمر رساندن ۲۶۰ گل به تنهایی در صدر گلزنان این لیگ ایستاده است.

البته هری کین تنها گزینه شیاطین سرخ نیست و یونایتد در صورتی که نتواند این ستاره انگلیسی را به خدمت بگیرد برای پر کردن نیاز خود به یک شماره ۹ به سراغ ویکتور اوسیمن از ناپولی خواهد رفت.

  احتمال جدایی لوکا مودریچ از رئال

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان