• Home
  • >
  • اخبار کالیفرنیا
  • >
  • باران‌های گسترده زمستانی احتمالا خطر آتش سوزی در کالیفرنیا را افزایش می‌دهد

باران‌های گسترده زمستانی احتمالا خطر آتش سوزی در کالیفرنیا را افزایش می‌دهد

پیام جوان: به گزارش کرون ۴، در حالی که بارش های بی امان در سراسر کالیفرنیا برخی از نگران کننده ترین شرایط زیست محیطی این ایالت را کاهش داده است، خطر آتش سوزی های جنگلی در امتداد سواحل غربی احتمالا برای ساکنانی که به سمت فصل خشک حرکت می کنند افزایش می یابد.

به دلیل طوفان های اخیر، بسیاری از پوشش های گیاهی که در چند سال گذشته به دلیل خشکسالی شدید رشد خود را متوقف کرده بودند، دوباره پر شده اند، اما به گفته متخصصان، این اتفاق می تواند به دلیلی عالی برای آتش سوزی‌های جنگلی تبدیل شود.

زمانی که پوشش‌های گیاهی منطقه افزایش پیدا می‌کند، خطر آتش سوزی افزایش می یابد. دکتر کریس پاتر، بوم‌شناس بخش علوم زمین در مرکز تحقیقات ایمز ناسا، می‌گوید در این شرایط، منطقاً چیزهای بیشتری برای سوزاندن وجود دارد.

او گفت: «(علف‌های هرز) می‌توانند به نوعی شما را فریب دهند که فکر کنید این یک اکوسیستم سالم است. “آنها از آن نوع چمنی نیستند که ما می خواهیم و (آنها) می توانند خیلی سریع بسوزند.”

دکتر مایکل اندرسون، اقلیم شناس ایالتی، گفت که احتمالاً مدتی طول می کشد تا اکوسیستم ایالت به طور کامل از خشکسالی گسترده ای که در چند سال اخیر دیده شده است، احیا شود، علیرغم اینکه باران های اخیر و شرایط خشکسالی در بیشتر ایالت بهبود یافته است.

  افسران بهداشت بی اریا، خواهان بازگشت مردم به استفاده از اقدامات پیشگیرانه در برابر کووید 19 هستند

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان