• Home
  • >
  • اقتصادی
  • >
  • وضعیت قیمت ارز و سکه در بازارهای رسمی ایران

وضعیت قیمت ارز و سکه در بازارهای رسمی ایران

پیام جوان: به گزارش اقتصادنیوز، امروز شنبه ۲۷ اسفند ماه اکثر قیمت ها در مرکز مبادله ارز در مقایسه با روز پنجشنبه گذشته ثابت بود. قیمت دلار در مرکز یاد شده امروز در محدوده ۴۰ هزار و ۲۰۰ تومان به فروش رسید. دلار حواله نیز در حدود ۳۶ هزار و ۶۰۰ تومان معامله شد.

قیمت درهم امارات نیز در محدوده ۱۰ هزار و ۹۴۶ تومان قرار دارد. نرخ حواله درهم امارات نیز در مرکز مبادله ارز و طلا در سطح ۹ هزار و ۹۶۶ تومان معامله شد.

امروز در مرکز مبادله تنها دو قیمت صعودی شد. قیمت یورو و قیمت یورو حواله.

قیمت یورو در مرکز مبادله حدود ۴۲ هزار و ۷۹۶ تومان درج شده که نسبت به دو روز پیش ۴۵۴ تومان رشد کرده است.

نرخ یورو حواله نیز امروز با رشد ۴۱۴ تومانی بر روی محدوده ۳۸ هزار و ۹۶۳ تومان ایستاد.

امروز اگرچه نرخ دلار و درهم در مرکز مبادله ثبات را تجربه کرد اما در بازار توافقی این دو اسکناس مسیر رشد را دنبال کردند. هر برگ اسکناس آمریکایی امروز به صورت توافقی در محدوده ۴۲ هزار و ۱۸۹ تومان به فروش رسید. قیمت فوق نسبت به عصر پنجشنبه گذشته ۱۵۰ تومان بالا تر بود.

قیمت یورو توافقی نیز امروز با ۷۵۸ تومان رشد در محدوده ۴۵ هزار و ۹۳۳ تومان به فروش رسید. قیمت درهم امارات به صورت توافقی نیز بطور متوسط ۱۲ هزار و ۵۰ تومان اعلام شده است. این قیمت در مقایسه با روز پنحشنبه گذشته ۲۹۳ تومان رشد کرده است.

قیمت سکه نیز در سایت کانون صرافان ایران بیش از ۱ میلیون تومان گران شد. سکه امروز وارد کانال۲۹ میلیون تومان شد و بر روی ۲۹ میلیون و ۲۱۸ هزار تومان قرار گرفت.

  دمینوی ریزش در بازار سکه

قیمت نیم سکه هم در این سایت ۴۰۵ هزار تومان بالا رفت و به ۱۷ میلیون و۴۰۵ هزار تومان رسید.

همچنین امروز قیمت ربع سکه در حول و حوش ۶۲ هزار تومان بالا تر از دور پیش قیمت خورد. ربع سکه امروز ۱۰ میلیون و ۲۰۱ هزار تومان است.

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان