پارک ملی یوسمیتی این آخر هفته بازگشایی می شود

پیام جوان: به گزارش فاکس ۴۰، پس از نزدیک به دو هفته تعطیلی به دلیل آب و هوای نامساعد، پارک ملی یوسمیتی به آرامی این آخر هفته بازگشایی می‌شود.

در مجموعه‌ای از پست‌های رسانه های اجتماعی در روز پنجشنبه، مقامات پارک ملی یوسمیتی اعلام کردند که حداقل دسترسی عمومی را از روز شنبه فعال می‌کنند. این پارک از ۲۵ فوریه به دلیل طوفان های پی در پی که به جاده ها و سایر تاسیسات آسیب رساند بسته شده است.

در اطلاعیه‌ها، به بازدیدکنندگان هشدار داده می شود که “خدمات بسیار محدودی در دسترس خواهد بود.”

مقامات می گویند که دره یوسمیتی از روز شنبه از طلوع تا غروب آفتاب باز خواهد بود. بازدیدکنندگان باید برای احتمال بسته شدن جاده ها و الزامات زنجیره لاستیک آماده باشند. مقامات اضافه می کنند که پیاده روی در مسیرهای پوشیده از برف توصیه نمی شود.

تنها راه دسترسی به دره یوسمیتی از طریق بزرگراه ۱۴۰ و جاده ال پورتال، با یک مسیر کوتاه در ال پورتال خواهد بود. Hetch Hetchy نیز از ساعت ۸ صبح تا ۵ بعدازظهر بازگشایی خواهد شد، اما فقط از طریق بزرگراه ۱۲۰ در غرب یوسمیتی و جاده Evergreen قابل دسترسی خواهد بود. به گفته مقامات، تمام جاده‌ها و مناطق دیگر پارک، از جمله جاده‌های Big Oak Flat و Wawona، بسته خواهند ماند.

از ۲۱ فوریه، زمانی که مجموعه طوفان ها شروع شد، دره یوسمیتی بیش از ۲۱ اینچ بارش مایع دریافت کرده است. در Tuolumne Meadows نیز بیش از ۱۵ فوت برف جدید باریده است.

  تصادف مرگبار در نزدیکی Hollister سن حوزه

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان