• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • واکنش جالب گواردیولا به رویارویی با ونسان کمپانی

واکنش جالب گواردیولا به رویارویی با ونسان کمپانی

پیام جوان: به گزارش ورزش سه، فردا از یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال انگلیس، تیم‌های منچسترسیتی و برنلی برابر هم قرار خواهند گرفت. این بازی رویارویی پپ گواردیولا با شاگرد قدیمی‌اش ونسان کمپانی است. کمپانی زمانی در سیتی برای پپ بازی می‌کرد و حالا مربی برنلی است.

گواردیولا در نشست خبری این بازی گفت: «برابر حریفی دشوار بازی داریم که سبک فوتبال خوبی دارد. کمپانی در برنلی عالی کار کرده و از عملکرد خوب این تیم شگفت‌زده نشدم. خوشحالم که فصل بعد برنلی در لیگ برتر خواهد بود (برنلی پس از ۳۷ بازی صدرنشین است و ۱۳ امتیاز با تیم دوم فاصله دارد). کمپانی برای سیتی یک کاپیتان فوق‌العاده بود و از اسطوره‌های باشگاه است. او در راه کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر به من کمک زیادی کرد. البته اینکه برابر شاگرد قدیمی‌ام قرار می‌گیرم، نگران‌کننده است چون به معنای این است که در حال پیر شدن هستم. اطمینان دارم او روزی مربی سیتی خواهد شد.»

پپ در مورد تمدید قرارداد خولین آلوارز گفت: «از این بابت خوشحالم و او لایق تمدید قرارداد بود. خولین در همین مدت اندک شایستگی‌هایش را نشان داده و فراتر از انتظارات کار کرده است. او می‌تواند ستاره بزرگ دنیای فوتبال شود و اینکه حالا دستمزد بیشتری دریافت می‌کند، خوشحال‌کننده است.»

پپ در مورد اخراج پاتریک ویرا از هدایت پالاس نیز حرف زد: «از این بابت متاسفم. او می‌تواند در آینده فرصت‌های دیگری در مربیگری به دست بیاورد. صادقانه بگویم که نمی‌دانم چرا اخراج شد.»

 

  حضور تیم ملی ایران در مسابقات تیراندازی جام جهانی برزیل

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان