در آخر هفته چقدر باران در منطقه ساکرامنتو بارید؟

پیام جوان: به گزارش فاکس ۴۰، در آخر هفته، کالیفرنیا با یک رودخانه جوی برخورد کرد که بیش از یک اینچ باران به دره ساکرامنتو و چندین اینچ برف به سیرا نوادا آورد.

به گزارش سرویس هواشناسی ملی، روز جمعه، در منطقه ساکرامنتو ۴۲ اینچ باران بارید. شنبه شاهد ۰٫۱۸ اینچ باران و یکشنبه شاهد ۰٫۴۹ اینچ باران بود که معادل ۱٫۰۹ اینچ باران برای آخر هفته بود.

NWS همچنین گزارش داد که منطقه Redding برای کل آخر هفته ۱٫۴۳ اینچ بارش را مشاهده کرد. جمعه ۰٫۵۷ اینچ بارش گزارش شد در حالی که این میزان برای روز شنبه  ۰٫۰۶ اینچ باران و یکشنبه ۰٫۸۰ اینچ باران بود.

در منطقه استاکتون، NWS گزارش داد که در آخر هفته ۱٫۷۶ اینچ باران باریده است. روز جمعه ۰٫۵۲ اینچ باران گزارش شد در حالی که شنبه ۰٫۰۶ اینچ باران مشاهده شد. به گزارش NWS، روز یکشنبه ۱٫۱۸ اینچ باران در این منطقه بارید.

NWS همچنین گزارش های بارش برف از سیرا نوادا را به اشتراک گذاشت.

کرکوود ۳۶ اینچ برف دید. سیرا در تاهو شاهد ۳۴ اینچ برف بود در حالی که آزمایشگاه برف مرکزی سیرا برکلی UC شاهد ۳۳٫۷ اینچ برف بود. هم Sugar Bowl و هم Palisades در Tahoe شاهد ۲۸ اینچ برف بودند

انتظار می رود که کل باران و برف در طول هفته افزایش یابد زیرا کالیفرنیا برای رودخانه جوی دیگری آماده می شود.

انتظار می‌رود رودخانه جوی بعدی باران، بادهای تند و خطر سیل در بسیاری از مناطقی که قبلاً از رودخانه جوی قبلی خیس شده‌اند، به همراه داشته باشد.

  صدها نفر پس از کشف مواد شیمیایی خطرناک در یک سوله در East Bay تخلیه شدند

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان